فرصت دوباره برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر
فرصت دوباره برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر
دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران از فرصت دوباره برای شرکت اصحاب رسانه مازندران در جشنواره رسانه ای ابوذر خبرداد.

به گزارش ندای تجن حسین احمدی در جمع فعالان رسانه‌ای با اعلام اینکه خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار تولیدی خود را از اول دی ماه سال 99 لغایت اول دی ماه 1400 به سامانه جشنواره به آدرس aboozarmaz.ir ارسال کنند، اظهار کرد: این رخداد رسانه ای در ۹ قالب خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله، تیتر، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه هر خبرنگار می تواند در دو بخش و هر بخش ۳ اثر ارسال کند، یادآور شد: بخش ویژه امسال به علامه حسن زاده آملی اختصاص دارد و خبرنگاران می توانند آثار خود را در ارتباط با این عالم والامقام مازندرانی در سامانه جشنواره بارگذاری کنند.

دبیر سومین جشنواره ابوذر مازندران با اعلام اینکه مقدمات داوری جشنواره توسط داوران مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم شده است، گفت: ان شاالله با انتخاب داوران توانمند ملی، بهترین آثار برگزیده و مورد تجلیل قرار گیرند.

احمدی با اعلام اینکه تلاش می کنیم در صورت تامین منابع مالی، کتاب جشنواره همزمان با اختتامیه منتشر و توزیع شود، اضافه کرد: معتقدیم در دسترس قرار گرفتن آثار برتر جشنواره، چراغ راه رسانه‌ها در تولید محتوا و کیفی سازی بوده و راهنمایی مکتوب و ماندگار برجای خواهد ماند.

وی محورهای سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران را دفاع مقدس، کرونا و کمک مومنانه، بسیج و حوزه های اقدام، بصیرت و دشمن شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، مدیدیت مصرف و صرفه جویی، محیط زیست و گردشگری، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه و علمداران‌ ولایت عنوان کرد.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: برترین آثار جشنواره ابوذر مازندران به جشنواره ابوذر کشوری ارسال می شوند تا در بُعد ملی مورد ارزیابی قرار گیرند.