بیش از 43میلیارد تومان حقوق ماهیانه کارکنان شهرداری ساری می‌شود/کارکنان نگران نباشند مزایای آن‌ها پرداخت می‌شود
بیش از 43میلیارد تومان حقوق ماهیانه کارکنان شهرداری ساری می‌شود/کارکنان نگران نباشند مزایای آن‌ها پرداخت می‌شود
معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری ساری از پرداخت ماهانه بیش از 43میلیاردتومان هزینه حقوق کارکنان شهرداری خبرداده است و گفته با توجه به شرایط سخت درآمدی اما مزایاو اضافی کار آنان به موقع پرداخت می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، کیا علیزاده معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری ساری با اعلام اینکه بر اساس تبصره 1 جز 4 بند الف از فصل سوم بخشنامه بودجه سال 1400 شهرداری‌ها و دهیاری از آذرماه امسال هرگونه اضافه‌کاری، مزایا و پاداش کارکنان چند روز پس حقوق مستمری پرداخت می‌شود، گفت: بر اساس این بند از قانون شهرداری‌ها و تأکید سازمان بازرسی اجرای این دستورالعمل الزامی است.

وی افزود: کارکنان خدوم شهرداری ساری نگران شرایط پیش‌آمده نباشند، مزایای و اضافی کاری آن‌ها چند روز پس از دریافت حقوق به حسابشان واریز خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری ساری گفت: با توجه به نداشتن منابع مالی کافی، اما ماهانه بیش از 43 میلیارد تومان صرف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری می‌شود و حق بیمه 1400 کارکنان نیز به‌موقع به‌حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود.

علیزاده به هزار و 26 میلیارد بدهی ثبت‌شده در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط سخت درآمدی اما شهرداری ساری مطالبات پیمانکاران را در فواصل مختلف پرداخت می‌کند

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری ساری گفت: همه کارکنان خوبمان به شرایط سخت درآمدی فعلی واقف هستند و با همدلی و همکاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک خواهند کرد تا خدمات‌رسانی به شهروندان با شرایط بهتر و مطلوب‌تر صورت گیرد.