رکاب زنی عاشقانه 8روزه بسیجیان مازندرانی/ آخرین رکاب عشق بر سر مزار شهید سلیمانی
رکاب زنی عاشقانه 8روزه بسیجیان مازندرانی/ آخرین رکاب عشق بر سر مزار شهید سلیمانی
رکاب زنی عاشقانه بسیجیان به مناسب دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از محل استان مازندران تا کرمان بر سر مزار این شهید ادامه دارد .

به گزارش ندای تجن- امروز صبح  کاروان دوچرخه سواری بسیجیان مازندران رکاب عشق خود را آغاز کرد.

براساس این گزارش، رکاب زنی عاشقانه بسیجیان به مناسب دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از محل استان مازندران تا کرمان بر سر مزار این شهید ادامه دارد .

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم ،با اشاره به اینکه اخلاص حاج قاسم باعث شده است که مردم دلداده این شهید عزیز شوند، گفت: امروزه هم شاهد هستیم تعدادی از دلدادگان حاج قاسم در قالب تور دوچرخه سواری هزاران کیلومتر را به عشق حاج قاسم رکاب می زنند تا در سالگرد این شهید عزیز شرکت کنند.

فرمانده سپاه کربلا هدف از این برنامه را تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و شهدای عزیز برشمرد و افزود: دوچرخه سواران بسیجی 8 روز را رکاب خواهندزد تا به مزار سردار دلها برسند.

سردار مسلمی در ادامه با بیان این مطلب که هر کاری و هر چیزی با مکتب عاشورا پیوند زده شود، ماندگار خواهد شد، گفت: حاج قاسم دلداده مکتب اهل بیت( علیهم السلام ) و ام ابیهاء حضرت زهرا(سلام الله علیها)  بود و از همین رو دلدادگان این شهید عزیز بسیار زیاد هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه حاج قاسم متعلق فقط به ملت ایران نیست و آزادگان و مستضعفان عالم حاج قاسم را دوست دارند و به این شهید عزیز افتخار می کنند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جوانان برای تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم در جامعه استفاده کرد.

سردار ملکی نیز با اشاره به جانفشانی شهدای مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس،به ویژه منطقه شیلات گفت:دوچرخه سواران ورزشکاران بسیجی پیام شهدا را به مردم انتقال می دهند.

مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود:حاج قاسم مرد میدان در تمامی عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم بود.

به گفته سردار ملکی حاج قاسم آنچنان خودسازی کرد که به کمال رسید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه خدای متعال حاج قاسم عزت داده است،خاطرنشان کرد: حرکت تور دوچرخه سواری دارای یک پیام است و آن هم اینکه ما ادامه دهنده راه سرخ شهدا هستیم.

مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدا عزت آفرین برای نظام هستند، اضافه کرد: شهدا اساتید درس انسانیت و مردانگی هستند.

سردار ملکی در پایان سخنان خود با قدردانی از فرمانده سپاه کربلا و برگزار کنندگان این تور دوچرخه سواری افزود:ان شاء الله همه مردم و مسئولان پیام تور دوچرخه سواری بسیجیان مازندران که قرار است تا مزار سردار دلها را رکاب بزنند، را دریافت خواهند کرد.

سید رضا حسینی در حاشیه این مراسم ،با اشاره به برگزاری توردوچرخه سواری بسیجیان گفت: این دومین سال است که تور دوچرخه سواری در رکاب علمدار برگزار می شود.

مسئول هیئت دوچرخه سواری بسیج مازندران افزود: پس از هشت روز رکاب زنی،دوچرخه سواران  برسرمزار سردار دلها ، حضور پیدا خواهند کردند.

حسینی زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا را هدف برگزاری این تور دانست و خاطرنشان کرد:مکتب حاج قاسم مختص به ایران نیست و دنیا را فراگرفته است.      

  • منبع خبر : بسیج مازندران