تشکیل کارگروه‌های مختلف ایده تا کارآفرینی در مازندران کلید خورد
تشکیل کارگروه‌های مختلف ایده تا کارآفرینی در مازندران کلید خورد

در جلسه هماهنگی نحوه ارتباط و اتصال صاحبان ایده با صاحبان سرمایه قرار شد تا کارگروه‌های هماهنگی صاحبان ایده، کارگروه برگزاری رویداد کارآفرینی(کافه کارآفرینی)، کارگروه هماهنگی سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر با شرح وظایف مشخص تشکیل شوند.

به گزارش ندای تجن-جلسه هماهنگی نحوه ارتباط و اتصال صاحبان ایده با صاحبان سرمایه با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل، رییس اداره توسعه کارآفرینی، معاون پارک علم و فن آوری استان، دبیر کانون کارافرینان، رییس و دبیر انجمن صنفی مراکز مشاوره استان، مدیر شتاب دهنده شبره و همچنین از مدیران دانشگاه علمی کاربردی در محل شتاب دهنده کاتینو شهرستان قائمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی باقری سرپرست اداره کل در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانش آموزان، جوانان و علی الخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی اثرات بسیار خوبی در جامعه خواهد داشت.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به ایده های نو و خلاق در استان افزود: تقویت ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه نیز از گام های بزرگ در حوزه کارآفرینی می باشد که امیدواریم در این بخش نیز بتوانیم گام های بزرگی برداریم.

باقری ادامه داد: مراکز مشاوره کارآفرینی و شتاب دهنده ها نیز باید در حین کار به صاحبان ایده توجه ویژه ای داشته باشند و آنان را به صاحبان سرمایه وصل نمایند.

رضا عبدی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل نیز در این جلسه با برشمردن وظایف بازیگران اکوسیستم کارآفرینی گفت: تلاش گسترده جهت همکاری مراکز مشاوره ، شتاب دهندها و کانون کارآفرینان استان با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و اتصال صاحبان ایده و صاحبان سرمایه صورت گیرد.

سیفی معاون پارک علم و فناوری، دکتر قربانی از مدیران دانشگاه علمی و کاربردی استان، میرزایی رییس انجمن صنفی مراکز مشاوره، خسروی دبیر کانون کارآفرینان و سایر حاضرین نیز در ادامه این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون اجرای طرح ارتباط و اتصال صاحبان ایده با صاحبان سرمایه پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه پروپوزال اجرایی ارتباط صاحبان ایده و کارآفرینان استان مازندران تصویب شد و مقرر گردید کارگروه هایی از قبیل کارگروه هماهنگی صاحبان ایده، کارگروه برگزاری رویداد کارآفرینی(کافه کارآفرینی)، کارگروه هماهنگی سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر با شرح وظایف مشخص تشکیل شوند.