رتبه برتر مازندرانی‌ها در مسابقات سراسری قرآن کریم
رتبه برتر مازندرانی‌ها در مسابقات سراسری قرآن کریم
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از کسب رتبه برتر نمایندگان قرآنی استان مازندران در چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ندای تجن، حجت‌الاسلام مصطفى سیفى‌کناری در گفت‌وگویی اظهار کرد: چهل چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سال ١٤٠٠، سوم دی‌ماه در تهران به کار خود پایان داد.

وی افزود: آخرین مرحله این دوره از مسابقات و فینال، از ٢٩ آذر آغاز و تا روز جمعه سوم دی‌ماه با ویژه برنامه اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر به پایان رسید.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در میان منتخبان این دوره از مسابقات نام شرکت‌کنندگان مازندرانی نیز به چشم می‌خورد، گفت: زهرا پورطهماسب از بابلسر موفق شد مقام اول رشته قرائت تحقیق را در این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

سیفی‌کناری افزود: همچنین گروه مدیحه سرایی یاسین از بهشهر موفق به کسب مقام سوم و نیز کمیل هادی‌پور از بابل نفر پنجم در رشته حفظ ٢٠جزء قرآن کریم از این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: آقای علی اکبر اصغرنژاد لمراسکی از شهرستان بهشهر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم رتبه سوم مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: از سوی مسئولان استانی و شهرستانی از این نفرات برتر در آینده نزدیک تجلیل می‌شود.

یادآور می‌شود که سیدعبدالوهاب موسوی، سيدعبدالوحيد موسوی، محمدرضا محمدی، سیدعلی بابازاده، محمد دارابی و مرتضى گواهی از اعضای گروه مدیحه‌سرایی یاسین از بهشهر هستند.

  • منبع خبر : روابط عمومی