بیش از ۲هزار اصله نهال در محورهای مواصلاتی آمل کاشته شد
بیش از ۲هزار اصله نهال در محورهای مواصلاتی آمل کاشته شد
فرماندار آمل از کاشت ۲۷۰۰اصله نهال با دستور استاندار مازندران برای اجرای طرح پویش سبز در محورهای مواصلاتی آمل خبرداد.


ندای تجن_فرماندار آمل گفت: حسب دستور استاندار مازندران در اجرای طرح پویش سبز، تاکنون ۲۷۰۰ اصله نهال در محورهای مواصلاتی و ورودی‌های شهرستان آمل غرس شده است.
سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل روز جمعه ۱۵ بهمن ماه در مراسم کاشت نهال در کمربندی محمودآباد به آمل که با حضور ۱۰۰ نفر از گروه های دوستدار محیط زیست، کوهنوردان، سمن‌ها و نهادهای مردمی و شهرداری آمل، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و اداره راهداری صورت گرفت، بیان کرد: طرح پویش سبز در راستای دستورات استاندار مازندران مبنی بر کاشت نهال در مبادی ورودی شهرها، حاشیه روستاها و کمربندی‌ها اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه نهال‌های موردنیاز طرح از سوی دستگاه‌های متولی شهرستان تامین شده است، گفت: اجرای طرح پویش سبز در این محور، سومین مرحله از پویش سبز در شهرستان آمل بود که با حضور سمن‌های شهرستان صورت گرفت و در این مرحله ۴۵۰ اصله نهال، غرس شد.
حسینی تاکید کرد: تاکنون ۲۵۰ اصله نهال در دو راهی اوجی آباد و ۵۰۰ نهال در دو لاین کمربندی هراز به هزارسنگر مسیر ترک‌کلا کاشته شده است.
وی یادآور شد: شهروندان در راستای حمایت از پویش سبز در کنار سمن ها و گروه های دوستدار محیط زیست باشند و در نگه‌داری نهال ها تا به بارنشستن آنها، مسولیت اجتماعی خود را برای نسل آینده تحقق ببخشند.

  • منبع خبر : روابط عمومی