فردا رئیس جمهور مهمان مازندران است
فردا رئیس جمهور مهمان مازندران است
استاندار مازندران از سفر رییس جمهور به استان خبرداد و گفت:فردا صبح ریس جمهور و هیات همراه مهمان استان هستند.

‎ندای تجن- سید محمود حسینی‌پور در این نشست خبری در استانداری مازندران، گفت: سفر رئیس جمهوری به استان در روز جمعه هفته جاری تدارک دیده شد و در این سفر ۱۶ تن از اعضای کابینه هم رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، رئیس جمهور دیدار عمومی و مردمی نخواهد داشت اما وی در این سفر ضمن بازدید از طرح‌ها، سه نشست دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست با توجه به موضوعاتی که پیرامون این حوزه در مازندران مطرح است و همچنین شرکت در شورای اداری استان برگزار خواهد کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیات دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران به رئیس جمهور ارائه خواهند داد.

حسینی‌پور ادامه داد: باتوجه به این که شرایط ملاقات عمومی در سفر رئیس جمهور بدلیل شرایط کرونایی میسّر نیست راهکارهایی را برای ارتباط مردم با آیت الله رئیسی در نظر گرفتیم و مجموعه‌ای در مرکز استان در سامانه ۱۱۱ مستقر هستند و اقشار مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ دغدغه، مشکلات و پیشنهادات خود را با رئیس جمهور در میان بگذارند و بعد از انجام تماس تلفنی، برای فرد پیامک ارسال می‌شود که تقاضای شما در سامانه ثبت و بعد از آن در نهایت پاسخ دغدغه یا پرسش هم بعد از مدتی از طریق پیامک به متقاضی گزارش خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین میزهای خدمت در مرکز استان مستقر شده و کسانی که به هر دلیلی به صورت حضوری می خواهند دغدغه های خود را بیان کنند، می‌توانند در این مراکز حضور یابند.

استاندار مازندران گفت: رئیس جمهوری بازدیدهای سرزده‌ای را هم از بخش‌های مختلف استان انجام خواهند داد و امیدوار هستیم که مجموعه کارهای کارشناسی که پیش از سفر انجام شد به تصویب هیات دولت و رئیس جمهور برسد.

وی خاطر نشان کرد: مصوبات خوبی برای سفر رئیس جمهوری به استان گذرانده شد و طرح‌های بزرگی که سال‌ها بلاتکلیف بودند تعیین تکلیف خواهند شد و به این سفر برای توسعه و رونق آبادانی در کشور امیدوار هستیم.

سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به مازندران طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری روز جمعه هفته جاری انجام می‌شود.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی