جاده گهرباران ایمن‌سازی می‌شود/ تحقق مطالبه 20 ساله روستائیان توسط فتاح
جاده گهرباران ایمن‌سازی می‌شود/ تحقق مطالبه 20 ساله روستائیان توسط فتاح
فرماندار میاندورود با بیان اینکه رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به این شهرستان قول مساعد داده بود تا خواسته مردم مورد توجه قرار گیرد، گفت: ایمن‌سازی جاده گهرباران، ایجاد میدان در چهارراه ورکلا، احداث زمین ورزشی، آسفالت راه روستایی و اختصاص زمین برای ایجاد زیرساخت‌های مختلف توسط شرکت دشت‌نیاز مورد موافقت رئیس بنیاد مستضعفان قرار گرفته است.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه پیگیری مصوبات سفر سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به استان مازندران امروز جمعه 27 اسفندماه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری میاندورود برگزار شد.
علی طالبی فرماندار میاندورود در این جلسه با بیان اینکه رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به مازندران از زمین‌های دشت‌ناز گهرباران بازدید و مشکلات محور گهرباران را از نزدیک مشاهده کرد، افزود: در این بازدید رئیس بنیاد مستضعفان قول مساعد داده بود تا خواسته مردم مورد توجه قرار بگیرد که در مصوبات این سفر نیز به مشکلات شهروندان میاندورودی توجه شده است.
وی بیان کرد: خواسته مردم شهرستان میاندورود ایمن‌سازی جاده گهرباران، ایجاد میدان در چهارراه ورکلا، احداث زمین ورزشی، آسفالت راه روستایی و اختصاص زمین برای ایجاد زیرساخت‌های مختلف بود که مورد موافقت رئیس بنیاد مستضعفان قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان میاندورودبا بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت رئیس بنیاد مستضعفان در سال آینده محور گهرباران با مساعدت دشت‌ناز ایمن‌سازی می‎شود، تصریح کرد: چهارراه ورکلا که یکی از نقاط حادثه‌خیز میاندورود به شمار می‌رود با مساعدت رئیس بنیاد مستضعفان و اهدای زمین توسط شرکت دشت‌ناز، ایمن‌سازی و در آن میدان ایجاد می‌شود.
طالبی با بیان اینکه ادارات اجرایی دخیل این پروژه می‌بایست تا 15 فروردین 1401 نسبت به اعلام زیرساخت‌های خود در مسیر پروژه ایجاد میدان چهارراه ورکلا اقدام کنند، گفت: سهل‌انکاری در اجرای این پروژه از سوی ادارات پذیرفتنی نیست و همه مسؤولان به خصوص شرکت دشت‌ناز باید همکاری لازم در این زمینه داشته باشد.

  • رضایت مردم میاندورود توسط بنیاد مستضعفان جلب شود
    منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه مردم شهرستان میاندورود باید از عوائد وجود زمین‌های شرکت دشت‌ناز بهره‌مند شوند، اظهار کرد: شرکت دشت‌ناز تاکنون به‌صورت یکطرفه از زیرساخت‌های شهرستان میاندورود بهره‌گیری کرد و خدماتی به مردم نداده است و با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و مصوبات اخیر اکنون شرکت زراعی دشت‌ناز باید خدمات قابل توجهی به مردم میاندورود و بخش گهرباران ارائه دهد.
    وی با بیان اینکه هرگونه سهل‌انکاری از سوی مسؤولان دشت‌ناز نسبت به خدمت‌رسانی به مردم میاندورود پذیرفتنی نیست، افزود: مسؤولان دشت‌ناز در مکاتبات خود به بنیاد مستضعفان حتما باید نارضایتی مردم و مطالبات مردم را منتقل کند.
    نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به مازندران اعلام کرده بود که باید رضایت مردم میاندورود از حضور دشت‌ناز و بنیاد مستضعفان جلب شود، گفت: تمامی خواسته‌های مردم میاندورود و گهرباران باید توسط مسؤولان دشت ناز و بنیاد مستضعفان عملی شود.
    *دشت‌ناز برای میاندورودی‌ها چه آورده‌ای دارد؟
    علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: بی‌تدبیری مسؤولان در مشکل 20 ساله جاده گهرباران و چهارراه ورکلا موجب شد صدها نفر از اهالی میاندورود و مسافران در این محور یا جان خود را ازدست بدهند و یا خسارت ببینند.
    وی با بیان اینکه چرا مردم میاندورود با وجود زمین‌های بنیاد مستضعفان با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کنند، تصریح کرد: تسهیلات استانی و شهرستان میاندورود از سوی شرکت دشت‌ناز دریافت شد اما این شرکت چه آورده‌ای برای مردم میاندورود داشت؟
    نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان دشت‌ناز باید به مطالبات مردم پاسخ دهند و مشکلات روستاها را برطرف کنند.
    انتهای پیام/