طرح آرامش بهاری در ۱۴۰ امامزاده برگزار می‌شود
طرح آرامش بهاری در ۱۴۰ امامزاده برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در 140 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اجرا می‌شود و با برپایی 40 خیمه معرفت برنامه‌های فرهنگی در آن به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی با اشاره به نزدیکی سال جدید و حضور مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروزی جاری در مازندران اجرا می‌شود.
وی از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 140 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: این طرح همراه با برپایی خیمه‌های معرفت، اعزام روحانیون و برنامه‌های فرهنگی در سطح بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور 50 مبلغ اعزامی و 85 روحانی مستقر در طرح آرامش بهاری، افزود: 40 خیمه معرفت در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری مازندران برپا می‌شود که فعالیت‌های فرهنگی در آن به اجرا در خواهد آمد.
حیدری از برگزاری مراسم لحظه تحویل سال‌نو در امامزادگان شاخص استان خبر داد و گفت: بقاع متبرکه استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند و امیدواریم مردم نیز در جوار امامزادگان شئون اسلامی را رعایت کنند.
انتهای پیام/