بازدید سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از روستاهای شهرستان نکا
بازدید سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از روستاهای شهرستان نکا

ندای تجن_همراهی اعزی سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و مهندس نوروزی از مخابرات منطقه مازندران و همکاران حوزه ارتباطات با استاندار محترم مازندران و مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی استان ، دکتر شریعتی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم شهرستان و دیگر مسولان […]

ندای تجن_همراهی اعزی سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و مهندس نوروزی از مخابرات منطقه مازندران و همکاران حوزه ارتباطات با استاندار محترم مازندران و مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی استان ، دکتر شریعتی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم شهرستان و دیگر مسولان لشگری و کشوری در نخستین سفر منطقه ای استاندار مازندران در اولین روز سال نو به روستاهای منطقه محروم هزارجریب شهرستان نکاصورت گرفت.

8 صبح امروز دوشنبه، اول فروردین 1401، استاندار مازندران به همراه اسماعیل اعزی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران و علی نوروزی از مخابرات منطقه مازندران، معاونین و 20 تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در منطقه هزار جریب نکا حضور پیدا نمودند.

در این سفر اسماعیل اعزی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مهندس نوروزی از مخابرات منطقه مازندران به همراه دیگر مدیران‌ دستگاه های اجرایی به نمایندگی از استاندار، با حضور در روستاهای بخش هزار جریب مشکلات روستاهای این بخش را احصاء و در جلسه بعدازظهر شورای اداری در روستای ولامده گزارش کاملی از وضعیت این روستاها ارائه نمودند.

در حاشیه این سفر اعزی ضمن بازدید از روستاهای لیمونده و زنگت سفلی در ابتدا با حضور در مزار شهدای روستای زنگت سفلی با خانواده شهید ابراهیمی از نزدیک دیدار و گفت و گو نمود.

وی در ادامه ضمن بازدید از نقاط مختلف روستاهای لیمونده و زنگت سفلی از نزدیک با اعضای شورا و اهالی روستاهای مذکور دیدار و گفتگو نمود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه افزود در این سفر تعدادی از درخواست های مردمی و مشکلات این روستاها در حوزه های مختلفی همچون کشاورزی ، دامداری ، راه و برق و همچنین آب شرب و گاز روستایی و ارتباطات احصاء و به منظور رفع مشکلات مطروحه در حوزه های زیرساختی، توسعه ای، خدماتی در جلسه شورای اداری به ریاست مقام عالی دولت در مازندران گزارش مبسوطی ارائه و تصمیمات لازم برای حل این مسائل اتخاذ می شود.
یادآور می شود؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی در ۶۰ روستای بخش هزار جریب نکا حضور یافت

  • منبع خبر : روابط عمومی