معاون هماهنگی امور عمرانی از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدید کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدید کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران جهت بررسی و نظارت بر حسن انجام امور و میزان پیشرفت پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی حضور یافت.

 
ندای تجن_رضا علیخانی، ضمن بررسی فنی زیرساخت و روند اجرای پروژه؛ بیان داشت: تمام مسئولین استان جهت اتمام به موقع و ایجاد نشاط در هواداران تیم نساجی، بسیج شده‌ و حمایت خود را اعلام داشته‌اند.
استانداری مازندران نیز پس از صدور دستور رئیس جمهور مبنی بر اتمام ۴ ماهه پروژه شهید وطنی از فروردین ۱۴۰۱، هم‌اکنون موفق به جذب اعتبار لازم شده و مباحث ترک تشریفات و موضوعات مرتبط به آن در دست اقدام آنی قرار گرفته تا به سرعت قرارداد لازم منعقد گردد.
وی در ادامه بر رعایت زمان ، سرعت و دقت در حفظ کیفیت کار را ضروری خواند و تاکید کرد: حساسیت تحویل به موقع با حفظ اصول فنی، انجام امور بهره‌وری و ارائه خدمات با قابلیت اطمینان‌محور وظایفی است که اداره کل ورزش و جوانان استان باید در پروژه های مرتبط لحاظ کند و بر وظیفه‌مندی در قبال خواسته‌های هواداران تیم نساجی و دوستداران ورزش فوتبال در استان تاکید کرد.
حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و پس از سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور و هیات دولت، تامین منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه در فاز دوم محقق شد.
پیرو دستور استاندار از اول فروردین، به همراه مجموعه فنی و همکاران اداره کل در پروژه حاضر و بصورت همزمان در چند جبهه در حال فعالیت هستیم.
همه تلاش ما بر آن است تا با دقت نظر حسن کیفیت و تلاش مضاعف قدردان حمایت و اعتماد مسئولین و مردم باشیم.