استقرار بالگردهای امداد و نجات در آستانه روز طبیعت
استقرار بالگردهای امداد و نجات در آستانه روز طبیعت
فردا روز طبیعت است و به همین دلیل استاندار دستور داده تا بالگردهای اطفا حریق،امداد و نجات آماده باشند تا در صورت هر گونه مشکل سریع اقدام به کار شوند.

با دستور سید محمود حسینی پور ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس هوایی برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اعم از آتش سوزی و تصادفات در جنگل‌ها و محورهای مواصلاتی استان در سه محدوده شرق، مرکزی و غرب استان مستقر می باشند. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران با دستور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ۳ بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس هوایی برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اعم از آتش سوزی و تصادفات در جنگل ها و محورهای مواصلاتی استان در سه محدوده شرق، مرکزی و غرب استان مستقر می باشند.

گفتنی است طی ماه های گذشته با پیگیری های استاندار مازندران ۳ فروند بالگرد اطفاء حریق، امداد نجات و اورژانس در شهرستان های عباس آباد، آمل و ساری جهت ارائه خدمات به مردم استان استقرار یافته اند.

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت قرار داریم، یک فروند بالگرد در شهرستان آمل با همکاری اورژانس این شهرستان آماده فعالیت می باشد و دو فروند دیگر در شهرستان های ساری و عباس آباد جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی مستقر و آماده فعالیت و خدمت رسانی می باشند