توزیع بیش از 1200 تن مرغ منجمد در ایام نوروز و ماه رمضان/شناسایی ۵۷۰تخلف با ارزش ۳میلیاردتومان
توزیع بیش از 1200 تن مرغ منجمد در ایام نوروز و ماه رمضان/شناسایی ۵۷۰تخلف با ارزش ۳میلیاردتومان
عنایتی، گفت: گفت: یک هزار و ۲۸۴ تن مرغ منجمد به قیمت ۲۰ هزار تومان در ایام عید نوروز و ماه رمضان در استان مازندران توزیع شد و ۶۲۰ تن از سهمیه ستاد تنظیم بازار باقی مانده است که در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود. ‎


ندای تجن_سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران به تامین و توزیع اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۲۸۴ تن مرغ منجمد به قیمت ۲۰ هزار تومان در ایام عید نوروز در استان مازندران توزیع شد و ۶۲۰ تن از سهمیه ستاد تنظیم بازار باقی مانده است که در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
حسن عنایتی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۵ تن گوشت منجمد با میانگین قیمت ۱۱۵ هزار تومان برای ماه مبارک رمضان توزیع شد و ۱۴۰ تن سهیمه موجود است که در صورت نیاز توزیع خواهد شد، گفت: روزانه ۶۰ تن تخم مرغ با قیمت شانه‌ای ۴۳ هزار تومان در استان توزیع می‌شود و هیچگونه محدودیت و کمبودی برای معرفی مباشر برای خرید تخم مرغ وجود ندارد.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران، از توزیع ۲ هزار تن شکر در ایام عید برای مصرف صنعت، صنف و خانوار در استان خبر داد و افزود: ۳ هزار تن برای ماه مبارک رمضان با بسه بندی یک کیلویی با قیمت ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است.
این مسئول با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۸۴ تن برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۴۳۰ تن برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در ایام قبل و بعد از عید در استان توزیع شد، ادامه داد: ۱۲۰۰ تن برنج هندی و ۱۲۰۰ تن برنج تایلندی در استان در حال توزیع است.
عنایتی ادامه داد: خرما از دیگر اقلام مورد استفاده مردم در ماه مبارک رمضان است که به همین منظور هماهنگی برای خرید و حمل سه تن خرما برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان انجام شده است.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ گرم با قیمت ۳۱ هزار تومان در استان توزیع می‌شود و همچنین روزانه ۴۰۰ تن مرغ گرم به میادین و بازار تهران ارسال شده و هیچگونه کمبودی در تامین و توزیع گوشت مرغ دراین ایام مشاهده نشد.
وی افزود: برای ماه رمضان برنامه‌ریزی شده و کمبودی در زمینه ارزاق و کالا‌ها نداریم.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: در کنار عرضه مناسب کالا‌ها به بازار، موضوع نظارت نیز مورد توجه سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است و ظرفیت گشت‌ها را افزایش داده‌ایم و تخلفات را رصد می‌کنیم.
عنایتی اضافه کرد: تاکنون ۹ هزار و ۶۰۰ بازرسی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان بسیج در قالب طرح شهید امانی انجام شد که ۵۷۰ تخلف به ارزش ۳ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
گفتنی است، با تمهیدات اندیشیده شده انتظار می‌رود، امسال مردم مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان نداشته باشند و امیدواریم این روند تا پایان این ماه با قدرت و قوت ادامه یابد

  • منبع خبر : روابط عمومی