اجرای طرح ضیافت الهی در ۳۰۰بقعه متبرکه مازندران
اجرای طرح ضیافت الهی در ۳۰۰بقعه متبرکه مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در 300 بقعه متبرکه استان در حال اجراست، گفت: در این طرح برنامه‌های مختلفی مانند ترتیل خوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن، جلسات تفسیر قرآن کریم، افطاری ساده، مراسم لیالی قدر، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و… برگزار می‌شود

به گزارش ندای تجن، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با اشاره به برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همه ساله در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال نیز طرح ضیافت الهی در 300 بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود: در این طرح برنامه‌های مختلفی مانند ترتیل خوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، جلسات تفسیر قرآن کریم، افطاری ساده، مراسم لیالی قدر، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و… برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران توزیع بسته‌های معیشتی موقوفات را یکی از برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های مازندران با احصا و جمع‌آوری عوائد موقوفات در حال تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار هستند.
حیدری از فعالیت 147 روحانی مبلغ اعزامی از قم و بومی در طرح ضیافت الهی مازندران خبر داد و تصریح کرد: روحانیون مبلغ در خیمه‌های معرفت در حال اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند و یا اقدام به برپایی نمازهای جماعت یومیه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه همه روزه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا سفره‌های افطاری ساده در 122 بقعه متبرکه مازندران برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: سفره‌های افطاری ساده از محل موقوفات و با کمک خیرین در آستان مقدس امامزادگان مازندران برپا شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یکی از برنامه‌های مهم اوقاف در طرح ضیافت الهی را برپایی مراسم تفسیر قرآن کریم دانست و گفت: 39 بقعه متبرکه مازندران میزبان مفسران قرآن کریم در استان هستند که همه روزه اقدام به برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم می‌کنند.
انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی