قهرمان المپیک کشتی جهان، از پلیس فتا مازندران تقدیر کرد
قهرمان المپیک کشتی جهان، از پلیس فتا مازندران تقدیر کرد
قهرمان المپیک کشتی جهان ، پهلوان عسکری محمدیان در دیدار روسای هیات کشتی،بوکس و سوارکاری مازندران ضمن دیدار با رئیس پلیس فتا استان از عملکرد این پلیس قدردانی کرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : رئیس هیئت کشتی مازندران جهان پهلوان عسکری محمدیان ضمن دیدار با رییس پلیس فتا استان  گفت: آسیب‌های اجتماعی جدیدی به دنبال استفاده از فضاهای مجازی درجامعه بروز کرده است که میزان سواد رسانه‌ای کاربران، در کاهش و یا افزایش آن تأثیر دارد؛با توجه به گستردگی استفاده روزافزون مردم از این رسانه تعاملی وازسویی افزایش آسیب‌های اجتماعی نوپدید فضای مجازی، سواد رسانه‌ای می‌تواند نقش مؤثری در کاهش این نوع آسیب‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: پلیس فتا استان مازندران یک مجموعه فنی و توانمند، با داشتن نیروهای جوان و متخصص  است که با کسب رتبه برتر در پویش کودکان سایبری در کشور خوش درخشید و کارنامه قابل قبولی را در سال گذشته به خود اختصاص داد.

دراین نشست مقرر شد در راستای پیشگیری ازآسیب‌ها وتهدیدات فضای مجازی و ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای، آموزشهای همگانی،برنامه‌های گوناگونی درجهت آگاهسازی جامعه هدف (ورزشکاران،مربیان و خانواده ها) در نظر گرفته شده است.

در پایان،از عملکرد کارکنان پلیس فتا استان در سال گذشته،به جهت جلب رضایت شهروندان با اقدام به موقع در مقابله با جرائم سایبری و آگاهسازی شهروندان تقدیر به عمل آمد.