دبیرخانه جهاد و محرومیت‌زدایی در استانداری مازندران تشکیل شد
دبیرخانه جهاد و محرومیت‌زدایی در استانداری مازندران تشکیل شد
سیدمحمود حسینی پور، گفت: گروه های جهادی نماد ایثار و مجاهدت خالصانه هستند و با کار جهادی و خالصانه می توان بر مشکلات فائق آمد. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندارن، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در دومین جلسه قرارگاه سازندگی جهادی و محرومیت زدایی استان که با حضور سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان و اقبال پور، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان برگزار شد، با عنوان اینکه حضور در بین گروه های جهادی و بهره گیری از دیدگاه های این مجاهدان فی سبیل الله مغتنم است؛ خاطرنشان کرد :گروه های جهادی مصداق بارز فرمایشات روزهای اخیر مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای و تجلی بارز کار برای خدا هستند؛ آنجا که می فرمایند: فرصت مسئولیت کم است؛ سعی کنید برای دل خوش این و آن و دوربین کار نکنید.
استاندار، ادامه داد: گروه های جهادی نماد ایثار و مجاهدت خالصانه هستند، چرا که نه دوربینی وجود دارد که در روزهای سخت که خالصانه و فی سبیل الله و با کمترین امکانات در مناطق محروم کار می کنند و کنار مردم محروم قرار دارند، تلاش این عزیزان را به تصویر بکشد.همه باید تلاش کنیم مصداق فرمایشات رهبری معظم انقلاب در راه خدمتگزاری به مردم باشیم.
وی گفت: هرجا اخلاص و روحیه جهادی بر ما حاکم شد، برکت وارد کارمان شد مثل دهه اول انقلاب که رزمندگان دفاع مقدس کشور را از تهاجم دشمن با اراده، خلوص، تفکر جهادی و نصرت خداوند محافظت کردند.
حسینی پور اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات استان، حاکمیت تفکر جهادی و انقلابی در بین مدیران ارشد و میانی است و برای فائق شدن بر مشکلات باید این تفکر ملاک عمل قرار گیرد و دلیلش این است گروه های جهادی وارثان حقیقی تفکر جهاد و شهادت هستند .
وی یادآور شد : با تفکر جهادی از دوران دفاع مقدس و تهاجم دشمنان عبور کردیم. در قرن جدید با تفکر جهادی مسیر جدیدی را در چله دوم انقلاب اسلامی با تکیه بر جوانان انقلابی و نخبگان حسب منویات مقام معظم رهبری طی خواهیم کرد.
سید محمود حسینی پور تصربح کرد : دبیرخانه ای تحت عنوان جهاد محرومیت زدایی در استانداری مازندران تشکیل دادیم که حجت الاسلام والمسلمین عالی از رزمندگان جبهه مقاومت بعنوان مسئول این دبیرخانه معرفی شدند تا به نوعی شاهد تعامل و ارتباط بیشتر مجموعه مدیریتی استان با گروه های جهادی باشیم.
استاندار مازندران گفت : با تشکیل دبیرخانه گروه های جهادی در استانداری بدنبال شکوفایی کمی و کیفی ظرفیت نیروهای جهادی می باشیم و کار نیروهای جهادی می تواند خروجی وسیع تری داشته باشد. گروه های جهادی میدان دار شعار سال مقام معظم رهبری می باشند و در عرصه های دانش بنیان باید ورود پیدا کنند و در عرصه های مختلف مدیریتی حضور یابند.
وی با اشاره به اینکه بر جمعیت گروه های جهادی باید افزوده شود و اجرای بسیاری از امور حتی از سوی دستگاه های اجرایی به این عزیزان واگذار شود، افزود : قرارگاه سازندگی و گروه های جهادی یکی از یادگاران امام خمینی و از جمله نیروهای واقعی مقام معظم رهبری در کشور هستند که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی به یادگار گذاشتند و در سازندگی کشور بویژه در مناطق محروم نقش بسیار موثری داشتند و امروز در عرصه های علمی اجرایی و فرهنگی نیاز به تفکر جهادی داریم و برخی مناطق استان نیازمند توجه گروه های جهادی هستند و همه مسئولین و فرمانداران استان موظف هستند از گروه های جهادی حمایت کنند و کار تعریف کنند تا بتوانیم برای پیشرفت و توسعه استان و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری از توانمندی گروه های جهادی استان بهره گیری کنیم