نقش آموزش‌های فنی وحرفه‌ای برروی توسعه صنعت در قائمشهر
نقش آموزش‌های فنی وحرفه‌ای برروی توسعه صنعت در قائمشهر
فرماندار قائمشهر بر نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر روی صنعت و خدمات تاکید کرد.

اولین جلسه شورای مهارت با حضور روسای ادارات مرتبط، دانشگاه‌ها، اساتید حوزه کسب و کار، فعالان حوزه آموزشهای مهارتی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قائم شهر برگزار شد.
به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، مولایی فرماندار قائمشهر ضمن تاکید بر نقش مهم آموزشهای فنی و حرفه‌ای بعنوان رکن اصلی در توسعه صنعت و خدمات در شهرستان گفت : آموزشهای مهارتی باید جامعه محور و مردمی شود، به طوری که مردم این نقش را در توسعه فردی و اجتماعی شان احساس نمایند.
جواد مولایی با تقدیر از فعالیت‌های ستودنی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر در چند سال اخیر افزود: امیدوارم در سال جدید و در دولت مردمی این حضور پررنگ تر و قابل لمس تر برای مردم باشد.
در ادامه سید بهنام مهردل رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای قائمشهر ضمن بیان عملکرد مرکز در دو بخش دولتی و خصوصی در سال گذشته، اظهار داشت: در سال جاری سعی خواهیم کرد ضمن شناسایی افراد حقیقی و حقوقی خصوصی توانمند در حوزه آموزشهای مهارتی بر اساس سند توسعه استان که بر پنج محور توسعه بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی، گردشگری، ترانزیت و فناوری‌های پیشرفته بنا شده است، حرکت نماییم تا نیروی آموزش دیده ماهر در این بخش‌ها را تاحدودی در شهرستان تربیت نماییم .
در پایان جلسه تعدادی از اساتید برجسته حوزه کسب و کار دانشگاه‌های شهرستان و فعالان حوزه مهارت آموزی به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص توسعه آموزشهای مهارتی بر محوریت آمایش سرزمینی‌ شهرستان پرداختند.