آدم ربایی نافرجام در قایمشهر
آدم ربایی نافرجام در قایمشهر

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مرتضی میرزایی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی […]



به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مرتضی میرزایی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی استان قرار گرفت.
 وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر 13 ساله ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست 2000 سکه طلا کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور ” قائم شهر- ساری” شناسایی کردند .
سردار میرزایی، اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی آدم ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.
میرزایی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی، دختر 13 ساله صحیح و سالم از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگيزه مالی اقرار کرد.
سردار میرزایی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.
در پی وقوع این حادثه و نجات جان دختر 13 ساله از دست گروگانگیران، پدر این دختر 13 ساله در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از اقدام مقتدرانه پلیس در برخورد و مقابله با آدم ربایان از واکنش سریع پلیس قدردانی کرد.