نخستین نشست آموزشی محرابیان، ویژه مربیان مساجد
نخستین نشست آموزشی محرابیان، ویژه مربیان مساجد
نخستین رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد ( محرابیان) ویژه مربیان منطقه دو ( استانهای مازندران و گلستان) در ساری برگزار میشود.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران نخستین دوره از سلسله رویدادهای آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد ( محرابیان) ویژه مربیان منطقه دو ( استانهای مازندران و گلستان) در ساری برگزار میشود.

رییس حوزه هنری مازندران با اعلام این خبر گفت: مازندران ۱۰ الی ۱۲ خرداد ماه سال جاری میزبان این دوره آموزشی است و هنرمندان نمایشی استان گلستان نیز به عنوان مهمان در این دوره حضور خواهند داشت.

مهدی معصومی گرجی با ذکر این نکته که این رویداد فرهنگی هنری دومین برنامه مشابه مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در کشور و این بار به میزبانی مازندران است افزود: در این دوره آموزشی مجموعه ۳۵ هنرمند از دو استان یاد شده حضور خواهند داشت.

وی گفت: هدف از این برنامه آشنایی هرچه بیشتر و دقیق تر نمایشگران جوان مسجدی با چرایی و چستی اجراهای مسجدی، نکات فنی و تکنیکال و شیوه های روایت و پرداخت محتوایی آن است.

رییس حوزه هنری مازندران در پایان به حضور کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در این رویداد اشاره کرد و گفت: حسین فدایی حسین و محمد رضا آزاد مدرسان این دوره سه روزه خواهند بود.

شایان ذکر است که برنامه ی مذکور توسط واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد.