دوست دارم هنر آینه‌کاری را به مردم آموزش دهم
دوست دارم هنر آینه‌کاری را به مردم آموزش دهم
یک بانوی هنرمند آینه کار علاقه‌مند است تا هنر خود را به مردم استان آموزش دهد.


به گزارش ندای تجن-بانوی هنرمند راحله پوربخشیان از اهالی  شهرستان رامسر است که سابقه 2سال فعالیت در هنر آینه کاری را دارد.

وی که از زنان سرپرست خانوار است به خبرنگار ما گفت:دوست دارم بیشتراز سوی مسئولان در حیطه‌ی کاری و هنری خود حمایت شوم و آموزش‌های لازم را ببینم.

این هنرمند با بیان اینکه به عنوان بانوی نمونه زیر پوشش کمیته امداد استان معرفی شدم، اضافه کرد:پس از زندگی ناموفق خود مدتی در  انزوا بودم که با تشویق دوستان توانستم به سمت علایق هنری خود بروم و در وهله‌ی اول ادامه تحصیل دادم و هنر‌های صنایع دستی ( آینه کاری.بافندگی.پرشینگ.انواع عروسک سازی  و….)  را آموزش دیدم و شروع به کار کردم.

وی افزود:با حمایت ریاست محترم  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر جناب آقای سرایی و معاونت‌ محترمشان جناب آقای تقی پور توانستم به طور مستقل فروشگاهی در بازار سنتی رامسر دایر نمایم و با عنایت خداوند منان توانستم کسب درآمد کنم.

این هنرمند با بیان اینکه آینه‌کاری نیاز به دقت و تیزبینی دارد، ادامه داد:آینه‌کاری از هنرهایی است که در مرکز استان مازندران چندان شناخته شده نیست و با همکاری هنرمندان استان گیلان توانستم کار خود را ارتقا دهم. 

وی که هنرهای دیگری مانند بافتنی ، عروسک‌بافی و پرشینگ هم انجام می‌دهد،افزود:علاقه‌مند به معرفی فعالیت هنری خودم هستم تا بتوانم به سایر افراد هم آموزش دهم.

این بانوی هنرمند بیان کرد:درطول این دوره جناب آقای محمد آزاد فرماندار سابق و جناب آقای شیرود عشوریان فرماندار شهرستان رامسر و جناب اقای دکتر علی امینی شاد شهردار محترم شهرستان رامسر و جناب آقای داریوش قانع حمایت و همراهی خوبی داشتند که کمال تشکر و قدر دانی را از آنان دارم.