سربازان مهارت دیده با ارائه طرح، تسهیلات دریافت می‌کنند
سربازان مهارت دیده با ارائه طرح، تسهیلات دریافت می‌کنند
به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا سربازان پس از یادگیری مهارت مورد علاقه خود و فراغت از مشمولیت می توانند با ارائه طرح، تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنند.


به گزارش ندای تجن_معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در مراسم افتتاح طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه استان با بیان اینکه یکی از ظرفیت های کشور نیروی جوان و سربازان حاضر در اماکن نظامی هستند،گفت: با عنایت و دستور رهبری قرار شد تا سربازان در طول این دوران یکی از مهارت‌های مورد علاقه که به اشتغال انان کمک می کند را بیاموزند.
سرهنگ مجیدی با اشاره به اینکه از سال ۹۷ با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر آموزش مهارت آموزی به سربازان تاکنون ۶هزار و ۷۰۰نفر در سطح مازندران انواع مهارت ها را آموزش دیدند،ادامه داد:با رای زنی و بسترسازی تعداد قابل توجهی از سربازان پس از فراغت از سربازی تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته شعار تولید داشتیم، گفت: در سال جاری با توجه به شعار تولید و دانش بنیان سربازان دسته بندی می شوند و مهارت های مورد علاقه خود را می‌آموزند.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلاافزود: سهمیه تسهیلات اشتغالزایی قابل توجهی اختصاص یافت که سربازان با ارائه طرح تسهیلات دریافت کنند تا از مهارت خود برای تولید و کارآفرینی استفاده کنند.