افتتاح بزرگترین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هتلداری و گردشگری شمال کشور در رامسر
افتتاح بزرگترین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هتلداری و گردشگری شمال کشور در رامسر
بزرگترین آموزشگاه آزاد هتلداری و گردشگری شمال کشور با اعتبار نزدیک به ۱۰۰میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ، با حضور محمدرضا شاه پسند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، احمدی معاون آستان قدس رضوی در مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، بزرگترین آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد هتلداری و گردشگری شمال کشور (ملل رامسر) افتتاح شد.
آموزشگاه آزاد ملل رامسر با سرمایه گذاری نزدیک به ١٠٠ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی و هم اکنون در رشته هتل‌داری، آشپزی، گردشگری، اکوتوریسم و… فعالیت خود را آغاز نموده است.
در این آموزشگاه آزاد 80 متر مربع برای آموزش آشپز محلی و بین المللی ، شیرینی سازی ، کیک سازی ، دسر سازی در نظر گرفته شده است .همچنین برای آموزش متصدی پذیرش و مدیریت هتل 60 متر مربع ، خانه‌داری هتل 720 متر مربع ، متصدی کافی شاپ 50 متر مربع فضا تامین شده است .
جهت تربیت نیروی کار ماهر صنعت هتلداری و گردشگری در منطقه شمال کشور ، آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد گردشگری و هتلداری ملل رامسر به مدیریت علی قاسمی قابلیت آموزش 100 نفر را در تمامی بخشهای آموزشی را دارد.