راه‌اندازی 2مرکز پارک فن‌آوری دانش‌بنیان کشاورزی در سال جاری
راه‌اندازی 2مرکز پارک فن‌آوری دانش‌بنیان کشاورزی در سال جاری
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از راه‌اندازی دو مرکز پارک فن‌آوری دانش‌بنیان بخش کشاورزی تا قبل از پایان سال‌جاری در مازندران خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرگزاری تسنیم از آمل، حسن عنایتی صبح امروز در حاشیه نخستین نمایشگاه فن بازار شرکت‌های دانش محور بخش کشاورزی مازندران واقع در مرکز بین‌المللی تحقیقات برنج ایران در جمع خبرنگاران خبرنگاران با بیان اینکه در هر محوری از ظرفیت‌های تکنولوژی و دانش‌بنیان استفاده کردیم، اظهار کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها موجب پیشرفت و ارتقای محصولات کشاورزی و رشد آن‌ها شد.

وی برگزاری این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش محور و دانش‌بنیان در بخش کشاورزی را اولین بار در این استان عنوان و بیان کرد: این نمایشگاه با بکارگیری از ظرفیت دانش‌بنیان برای ارتقای بهره‌وری محصولات کشاورزی و کاهش هزینه تولید استفاده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه کشاورزی نیازمند استفاده از تکنولوژی نو، هوشمند و فن‌آوری‌های دنیای امروز است، گفت: به همین منظور دو مرکز پارک فن‌آوری تا پایان سال‌جاری در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: سعی می‌شود از ظرفیت این بخش در جهت ارتقا و توسعه بخش کشاورزی و خودکفایی محصولات کشاورزی استفاده شود البته دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از این ظرفیت می‌کند تا با پیشرفت این شرکت‌ها به یافته‌های جدیدی در این بخش دست یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به برپایی نخستین نمایشگاه فن بازار بخش کشاورزی در مازندران مطرح کرد: این نمایشگاه مورد استقبال بهره‌برداران، کشاورزان و صاحبان صنایع و تولید قرار گرفت که هدف آن آشنایی هر چه بیشتر شرکت‌ها با یکدیگر و آشنایی متقابل بهره‌برداران با شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی، آشنایی اصناف مختلف کشاورزی با شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس‌های توجیهی بوده است.