راه اندازی دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران امتیازی ویژه برای توسعه خدمات سلامت استان
راه اندازی دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران امتیازی ویژه برای توسعه خدمات سلامت استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه اندازی دانشکده غرب استان را یک امتیاز ویژه برای حوزه سلامت استان عنوام کرد تا دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق آن بتواند خدمات خود را در حوزه‌های مختلف در غرب استان توسعه دهد.

به گزارش ندای تجن- فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هفته دولت و کارمند را بهانه ای برای تقریر و تشکر از همه افرادی که از نظر اخلاق حرفه و فنی شایسته هستند دانست و افزود:
هدف مجموعه همکاران ما در دانشگاه ارتقا خدمات  کمی و کیفی و ایجاد بستری مناسب و فنی و فراهم نمودن محیطی آرام کاری و ایجاد انکیزه در کارکنان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تجلیل از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران که با ایثار و تلاش خود توانستند با پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون و مراقبت های بسیار خوب در بخش های درمانی این تلاش ها در کنترل بیماری کووید ۱۹ نتایج خوبی گرفتند.

وی تدوین و اجرای برنامه استراتژیک ۵ ساله را از مهمترین برنامه های دانشگاه عنوان کرد
و افزود : احداث بیمارستان ۱۱۰۰ تخت خوابی ساری یکی از برنامه های مهم حوزه سلامت است که با راه اندازی آن شاهد توسعه خدمات در بخش درمان منطقه باشیم.

غلامی توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نظر کمی و کیفی و گسترش خدمات حوزه سلامت در سطح استان را یکی دیگر از اهداف مهم استراتژیک دانشگاه عنوان کرد و تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان در ذیل مجموعه‌های این دانشگاه یکی از توفیقات در همین راستا دانست و افزود : راه اندازی این دانشکده یک امتیاز ویژه برای حوزه سلامت استان است تا دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق آن بتواند خدمات خود را در حوزه های مختلف در غرب استان توسعه دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای گسترش خدمات خود، در راستای راه اندازی دانشکده های مختلف در شهرستان هایی از مناطق بلوک بندی شده استان که از نظر امکانات و تجهیزات آموزشی و درمانی مهیا باشند و بتوانند بعنوان مرجع در این مناطق فعالیت کنند در دستور کار خود دارد همانطور که در آینده نزدیک امیدواریم شاهد راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در آمل باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران جلب دانشجویان خارجی، تبادل استادید، توسعه طرح پزشک خانواده و رونمایی از پرونده الکترونیک سطح ۱ و ۲ را از دیگر برنامه های استراتژیک دانشگاه عنوان کرد و افزود : در بحث توسعه میز خدمت با اجرای طرح رایحه خدمت، به صورت هفتگی سعی کردیم ارتباط خود با مردم و کار کنان را ارتقا بخشیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت به مردم این امانت را به درستی تحویل دهیم.

 

  • منبع خبر : دانشگاه علوم پزشکی مازندران