بیش از 1هزار تیم با خانواده شهدا دیدار می‌کنند
بیش از 1هزار تیم با خانواده شهدا دیدار می‌کنند
فرمانده سپاه کربلای مازندران از اعزام بیش از 1هزار تیم برای دیدار با خانواده‌های شهدا در تمامی شهرهای استان خبرداد.

به گزارش ندای تجن-سردار سیاوش مسلمی با توجه به  برنامه‌های آغاز هفته دفاع مقدس در مازندران، اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح کشور با همکاری و مساعدت همه نهادها، ارگان‌ها، ادارات و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رزمایشی  تحت عنوان سپاس و میثاق با یاوران ولایت در سطح استان مازندران با هدف سرکشی ازخانواده‌های ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، سلامت و مدافعان امنیت و حرم ان‌شالله انجام می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش هزار و ۲۰۰ تیم به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد در روز سه شنبه 29شهریورماه سال جاری با برگزاری مراسم ویژه به منازل شهدا در تمام شهرستان‌های استان مازندران اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش دیدار یکسان با تمامی خانواده‌های معظم شهدا است و در کنار آن آسیب شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزيزان صورت می گیرد تا بتوانیم با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه‌های معیشتی، بهداشتی و اشتغال مشکلات مورد رسیدگی قرار گیرد و مرتفع شود .

سردار مسلمی در پایان گفت: از اصحاب رسانه، رسانه‌های محلی، صدا و سیمای مازندران و نهادها و ارگان‌هایی که در این خصوص به ما کمک می‌کنند و به صورت ویژه استاندار مازندران و فرمانداران شهرستان‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

عکس تزیینی است

  • منبع خبر : ارسالی از روابط عمومی