انسداد مقطعی محور هراز / اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت
انسداد مقطعی محور هراز / اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت
رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز از روز یک شنبه 10 لغایت 20 مهر به صورت مقطعی به علت اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، خبر داد.



به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یداله جهان تاب” در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از روز یک شنبه 10 لغایت 20 مهر به صورت مقطعی در روزهای شنبه از ساعت 12 الی 5 عصر و روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 صبح الی 5 عصر هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه و شرایط نامساعد جوی در این محور ممنوع است، افزود: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت از کیلومتر 19 تا 108 در محدوده پارک جنگلی، بلبل خان، پنجاب و پلور، انجام خواهد شد.
رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.