تشریح برنامه‌های هفته گردشگری در مرکز استان
تشریح برنامه‌های هفته گردشگری در مرکز استان
باستانی با بیان اینکه از تاریخ 5الی 11مهرماه سال جاری با عنوان هفته گردشگری نام گذاری شده است، گفت:در سال جاری این هفته با شعار «رویش اندیشه‌های نو در گردشگری ایران»گرامی داشته شده است که در همین راستا برنامه های متفاوتی در مرکز استان برگزار می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری در گفت‌و گو با ندای تجن برنامه‌های هفته گردشگری را تشریح کرد.

محسن باستانی با بیان اینکه از تاریخ 5الی 11مهرماه سال جاری با عنوان هفته گردشگری نام گذاری شده است، گفت:در سال جاری این هفته با شعار «رویش اندیشه‌های نو در گردشگری ایران»گرامی داشته شده است.

وی با بیان اینکه زنگ گرامی داشت هفته گردشگری دیروز صبح با حضور معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل مدرسه دخترانه نمونه مردمی کوثر ساری به صدادرآمد، ادامه داد:امیدواریم تا همه ما بتوانیم آنچه که شعار سال بر آن تاکید دارد را رقم بزنیم.

باستانی با اشاره به اینکه برنامه‌های متفاوتی در سال جاری به مناسبت هفته گردشگری در ساری برگزار می‌شود، افزود: مراسم غبارروبی از مزارشهدا را با حضور جوادواحدی معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشتیم .

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهید مدافع حرم و آتش نشانان خدوم شهرستان ساری از برنامه‌های «امروز»روز هفتم مهرماه است،ادامه داد:در روز جمعه هشتم مهرماه سال جاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سخنران نمازجمعه مرکز استان است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با همکاری موسسات و آموزشگاه‌های فعال در حوزه گردشگری، گفت:در روز جمعه فعالان گردشگری به پاک سازی نمادین جنگل شهید زارع می پردازند.

باستانی با بیان اینکه تورساری گردی نیز به مناسبت گرامی داشت هفته گردشگری در برنامه‌ها گنجانده شده است، افزود:امیدواریم با همکاری فرماندار ساری بتوانیم هماهنگی لازم برای برگزاری آن را انجام دهیم.