افزایش 40هزارمشترک گاز خانگی در گیلان
افزایش 40هزارمشترک گاز خانگی در گیلان
مدیر عامل شرکت گاز گیلان از افزایش ۱۲ درصدی گاز مصرفی مشترکان خانگی خبر داد و گفت: مشترکان خانگی بهار و تابستان سال جاری، ۷۶۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با حدود ۱۲ درصد افزایش مواجه شده است.


به گزارش ندای تجن به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، عیسی جمال نیکویی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصرف گاز در استان گیلان با کاهش مواجه شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور، مشترکان گیلانی سه میلیارد و ۱۹۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود چهار درصد کاهش یافته است.

وی از افزایش ۱۲ درصدی گاز مصرفی مشترکان خانگی خبر داد و افزود: مشترکان خانگی بهار و تابستان سال جاری، ۷۶۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با حدود ۱۲ درصد افزایش مواجه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به مهم‌ترین دلایل افزایش مصرف گاز خانگی در این استان بیان کرد: در سال گذشته ۴۰ هزار مشترک جدید گاز خانگی اضافه شده که همین امر منجر به افزایش مصرف گاز در این استان شده است.

به گفته جمال نیکویی در ۶ ماه نخست سال جاری و در بخش نیروگاهی، یک میلیارد و ۷۸۱ میلیون مترمکعبی مواجه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۳۷۱ میلیون مترمکعب گاز به بخش صنعتی، ۹۰ میلیون مترمکعب گاز به بخش تجاری و ۱۸۰ میلیون مترمکعب گاز به ایستگاه‌های CNG استان تحویل داده شده است، گفت: در این بخش‌ها ۲۵ میلیون مترمکعب افزایش مصرف در مقایسه با مدت مشابه پارسال ملاحظه شد.