لزوم همکاری ادارات برای تغییر شرایط روحی جانبازان/ساختمان‌های اداری و تفریحی باید رمپ با شیب مناسب داشته باشند
لزوم همکاری ادارات برای تغییر شرایط روحی جانبازان/ساختمان‌های اداری و تفریحی باید رمپ با شیب مناسب داشته باشند
یک جانباز نخاعی در گفت و گو با ندای تجن خواستار همکاری ادارات برای ایجاد تغییر ات روحی در جانبازان شد و گفت:از مسئولان می خواهیم تا در زمان ساخت ساختمان‌های اداری یا بهره برداری از آن به قشر جانبازان و توان خواهان توجه داشته باشند و رمپ با شیب مناسب درست کنند.

به گزارش ندای تجن-عباس چراغعلی زاده با اشاره به پیروزی‌های ممتد جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی، گفت: تا به حال دشمنان نظام جمهوری اسلامی که سرکرده آمریکای جنایت کار هستند نسل جوان ما را با فریبکاری‌های مختلف مورد تهاجم قرار داده است در صورتی که این انقلاب از این نقشه های پوچ توسط دشمن زیاد دیده است به راهی ختم نشده است بلکه مورد هوشیاری جوانان و خانواده هایشان شده است.

وی افزود: ملت باید با کمک مسئولین برنامه‌ریزی‌های مختلفی در رسانه و چه در دانشگاه و مدارس همکاری به عمل آورند با توجه به این که این مملکت مدیون فداکاری ها و رشادت های شهدا ، جانبازان و آزادگان و خانواده هایشان است، باید در نظر داشت که این راه توسط ملت شهید پرور ایران ادامه پیدا کند. این انقلاب مدیون امام راحل و مقام معظم رهبری و خون جاری شده پاک شهداست.

چراععلی زاده با بیان اینکه با وجود جانبازی هم چنان پای عقاید و ارزش های خود ایستاده ایم، گفت:از خداوند متعال عاقبت بخیری و موفقیت جوانان را خواستاریم.
وی با اشاره به اینکه ما جانبازان با توجه به شرایط جسمی نیازمند تغییرات روحی هستیم، گفت:از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر نهادها می خواهیم تا در جهت تقویت روحیه جانبازان همکاری کند.
چراغعلی زاده با اشاره به اینکه گاهی شرکت در یک برنامه ورزشی یا حضور در مرکز تفریحی همراه با خانواده هایمان می‌تواند سبب ایجادشادی و تقویت روحیه ما شود، ادامه داد:نبود رمپ مناسب در برخی از مراکز اداری ،فرهنگی و نفریحی سبب ایجاد مشکل عبور برای ما می‌شود.
وی افزود:از مسئولان می خواهیم تا در زمان ساخت ساختمان‌های اداری یا بهره برداری از آن به قشر جانبازان و توان خواهان توجه داشته باشند و رمپ با شیب مناسب درست کنند.

نداکلائی