به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، سید حسین درویشی مدیر کل ، با اعلام مطلب فوق افزود: یکی از اهداف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، برگزاری آموزش های مهارتی در واحدهای صنعتی برای بالا بردن سطح مهارت نیروی کار بوده که ارتباط مستقیم با افزایش تولید و بهره وری دارد.
وی با اشاره به عملکرد شش ماهه سالجاری در بخش صنایع و صنوف بیان داشت : 1003 نفر از شاغلین بنگاههای اقتصادی آموزش های ضمن خدمت را کسب کردند و این اداره کل برای آموزش 200 نفر از مهارت آموزان مراکز دولتی ، از ظرفیت تجهیزاتی صنایع و صنوف استان در قالب آموزش دوگانه مهارت – کار بهره جست.
سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اضافه کرد : جهت تربیت نیروی کار ماهر توسط بنگاههای اقتصادی ، مجوز ایجاد 18 مرکز آموزش جوار کارگاه صنایع و صنوف صادر شد و در طول شش ماهه اول سالجاری ،با مساعدت این مشاغل 1067 نفر آموزش در محیط کار واقعی را کسب کردند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای در خاتمه گفت :آموزشهای مهارتی با موضوعیت ارتقاء مهارت شاغلین، عامل تاثیر گذار در ایجاد امنیت و پایداری شاغلان در واحدهای تولیدی می باشد لذا برای رفاه حال کارگران جهت جلوگیری از نگرانیهای بیکاری ،آموزشها باید در حوزه های مختلف مهارت محور باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران مطرح کرد:
حضور موثر بنگاههای اقتصادی مازندران در مهارتآموزی
لینک کوتاه :
https://nedayetajan.ir/?p=5616
برچسب ها
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور مطرح کرد: کنفرانس ملی مهارت میتواند چراغ راهی برای تحقق اهداف مهارت کشور باشد
وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری مطرح کرد: لزوم بررسی و ایجاد زیرساختهای مهارت محوربودن در دانشگاهها
زنگ ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی در قائم شهر به صدا درآمد
تشکیل ستاد ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی با حضور اعضای ستاد شهرستانی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر برگزار گردید.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور مطرح کرد:
کنفرانس ملی مهارت میتواند چراغ راهی برای تحقق اهداف مهارت کشور باشد
دکتر خسرویان در سخنرانی خود به نوع و روش برنامههای آموزشی و مهارتی کشور اشاره کرد و افزود: دولتها برای توسعه و رشد، نیاز به ارزیابی از لحاظ سیاسی و فنی دارند که این مهم در سراسر دنیا یکی از برنامه های حوزه کارآفرینی و مهارت است.
وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری مطرح کرد:
لزوم بررسی و ایجاد زیرساختهای مهارت محوربودن در دانشگاهها
میزان مهارت محور بودن دانشگاهها در حد انتظار نیست و زیرساختها بایستی پس از آسیبشناسی فراهم گردد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.