افتتاح رویداد انار بهشهر در سکوت خبری!
افتتاح رویداد انار بهشهر در سکوت خبری!
نهمین رویداد انار بهشهر امروز عصر در سکوت خبری افتتاح شد.

به گزارش ندای تجن-ساعت از 23 گذشته است به دنبال خبری از مراسم افتتاحیه رویداد انار بهشهر هستم اما خبر یا گزارشی درباره آن پیدا نمی کنم.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز گذشته (30 مهرماه)در سامانه این اداره مراسم افتتاحیه آن را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اعلام کرده است به سامانه سر می زنم تا خبر افتتاحیه را مطالعه و انتشار دهم اما خبری درج نشده است.

به خبرگزاری ایرنا، ایسنا و …سرمی‌زنم خبری نیست، با خود می گویم شاید در پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران خبری از مراسم افتتاحیه باشد اما نه،آن جا هم خبری نیست.

براساس اخباری که از روابط عمومی به دست ما رسید این جشنواره قرار بود امروز افتتاح شود که به گفته فعالان گردشگری که به مراسم رفته بودند انجام شده است، اما براساس رصد خبرنگار ندای تجن هیچ خبری از مراسم آن در رسانه‌ها نیست.

براساس اخبار ارسالی قرار بود که برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در قالب ۷۰ رشته شامل گلیم، جاجیم و سفال از جمله برنامه‌های جنبی این رویداد باشد.

امیدواریم در روزهای آینده و سایر جشنواره ها شاهد اطلاع رسانی بهتری درباره آنها باشیم به ویژه جشنواره‌هایی که در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور ثبت می‌شوند.