بررسی چالش‌ها و محدودیت‌های نیروگاه شهید سلیمی نکا با حضور نماینده مجلس
بررسی چالش‌ها و محدودیت‌های نیروگاه شهید سلیمی نکا با حضور نماینده مجلس
در دیدار نماینده مردم شرق استان در مجلس و مدیران و معاونین نیروگاه شهید سلیمی نکا به بیان چالش‌ها و محدودیت‌های آن پرداخته شد و شریعتی قول پیگیری و کمک به حل مشکلات را داد.

    به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی_  چالشها و محدودیت های نیروگاه شهیدسلیمی نکا با حضور نماینده­ منتخب مردم شهرستان­های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

       در این دیدار ابتدا مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده و برنامه ­­های آتی نیروگاه در خصوص بهره برداری و نگهداری و تعمیرات واحدها، پایداری تولید، اجرای طرح­‌های بهینه ­سازی، پروژه در حال احداث واحدهای گازی جدید و آخرین وضعیت تکمیل فازهای بعدی پروژه آب­ شیرین­ کن، ارائه نمود.

     حسینعلی تازیکی تولید برق را زیر ساخت همه زیر ساخت ها دانست و گفت: تولید برق نه تنها به معیشت مردم گره خورده بلکه امنیت کشور وابسته به آن می‌باشد و سه مرحله بمباران نیروگاه، درک دشمن از نقش برجسته تولید برق در ضربه زدن به نظام را می­رساند.

 در ادامه معاونین و مدیران نیروگاه به تشریح، مشکلات، چالشها و محدودیت های موجود در حوزه های فنی، سوخت، نیروی انسانی، بودجه و تاثیرآن بر تولید را برشمردند.

    سپس نماینده منتخب مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات و تلاش­های شبانه روزی مدیران و کارکنان نیروگاه در عرصه تولید پایدار انرژی بخصوص درپیک مصرف تابستان، ابراز امیدواری نمود که برنامه ­ریزی ها در ادامه سال منجر به فائق آمدن بر مشکلات و تولید پایدار باشد.

      غلامرضا شریعتی ضمن اعلام آمادگی خود و مسئولین در رفع موانع و چالش های احتمالی بویژه در طرح توسعه سیکل ترکیبی، گفت: برون رفت از مشکلات فعلی مستلزم تفکر جهادی و عزم همگانی می باشد و در میدان عمل همه دستگاه­ها باید تلاش کنند و با جدیت بیشتری پای کار بیایند تا با همیاری و همکاری یکدیگر شاهد رفع چالش ها و مشکلات باشیم.

     وی در ادامه در زمینه رفع چالش های نیروگاه بخصوص کاهش سطح آب دریا، مصرف سوخت مازوت، عدم تناسب بودجه، کمبود نقدینگی و… قول داد تا در سطح مجلس و وزارت نیرو پیگیری نماید