فرمانداران باید گزارش میدانی از وضعیت بازار ارائه کنند/لزوم تقویت جایگاه اصناف برای نظارت برروی بازار
فرمانداران باید گزارش میدانی از وضعیت بازار ارائه کنند/لزوم تقویت جایگاه اصناف برای نظارت برروی بازار
حسینی پور، با بیان این که نظارت واقعی بر بازار در میدان میسر می شود، گفت: فرمانداران؛ گزارش میدانی از وضعیت بازار ارائه کنند، چرا که فلسفه وجودی ستاد تنظیم بازار برقراری نظم و انضباط در تولید و توزیع و رساندن کالا با قیمت مصوب به مردم است. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با عنوان اینکه فرمانداران می بایست گزارش میدانی از وضعیت بازار ارائه کنند تا وضعیت بازار بطور واقعی نگریسته و برای آن برنامه ریزی شود، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی ستاد تنظیم بازار، برقراری نظم و انضباط در تولید و توزیع و رساندن کالا با قیمت مصوب به مردم است و نباید فاصله مبدا و تولید با مقصد و مشتری زیاد و موجب نگرانی شود.
وی ادامه داد: برقراری عدالت، زمینه ساز انگیزه برای تولیدکنندگان است و باید با اعمال بهترین مدیریت فاصله قیمت ها را کم کرد.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه کمیسیون نظارت بر اصناف بعنوان یک ظرفیت مهم می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد تا دارای اثرگذاری شود، افزود: فضای اصناف نیازمند تغییرات و تحولات فراوانی است چرا که با روندهای سنتی حاکم بر اصناف نمی توان در فضای بازارهای مدرن موفق عمل کرد.
سید محمود حسینی پور تصریح کرد: نگاه ما تقویت جایگاه اصناف و مرجع شدن همه صنوف است و بعنوان سیاست گذار در مباحث کلان از اصناف حمایت و پشتیبانی می کنیم .

وی یادآور شد: جایگاه اصناف می بایست تقویت شود تا نظارت اصلی بر دوش اصناف باشد و نیازی به دخالت بقیه دستگاه ها نباشد.