تختخوابی برای راحتی جانبازان که باید تجاری سازی شود
تختخوابی برای راحتی جانبازان که باید تجاری سازی شود
تختخواب صندلی شو برقی سخنگو خدمات دهی مناسبی به قشر توان خواه، جانبازان و سالمندان می کند، این صندلی به صورت تاشو طراحی شده تا هم بتواند به عنوان یک مکان برای نشستن راحت و هم برای خوابیدن باشد.


به گزارش ندای تجن-تختخواب صندلی شو برقی سخنگو خدمات دهی مناسبی به قشر توان خواه، جانبازان و سالمندان می کند، این صندلی به صورت تاشو طراحی شده تا هم بتواند به عنوان یک مکان برای نشستن راحت و هم برای خوابیدن باشد.


این صندلی دارای چراغ مطالعه، کمربند ایمنی ، ویبره ماساژور با 11موتور، میز غذاخوری، محافظ در حالت خواب، 3حالت مختلف، سخنگو بودن تخت، آژیر خطر، حالت ویلچر، کش های ورزشی، بالشتک متحرک، فنرهای ضدزلزله و ضرب گیر است که با شماره 41312 به ثبت رسیده است.
این تحت برقی است و شخصی که از آن استفاده می کند می تواند در حالت نشسته از چراغ مطالعه ، میز غذاخوری و ماساژور وسایر امکانات آن استفاده کند؛ در حالت استراحت هم با آسودگی بخوابد چون بالشتک متحرک و فنرهای ضدزلزله از آسیب بدنی به فرد توان خواه جلوگیری می کند.

کارت عضویت میثم تقی زاده


تختخواب صندلی شو برقی سخنگو در سال 85با ایده میثم تقی زاده عضو فدراسیون بین المللی مخترعین ، مربی ورزشی و مسئول سابق آموزش هیات بدنسازی استان برای جانبازان،سالمندان ،بیماران حرکتی، توان خواهان و همه مردم با قابلیت ورزشی و درمانی ساخته شد.


در آن زمان مقدم مشاور فنی طرح و خانم دکتر فخاری مشاور پزشکی آن بودند که به دلیل استقبال دولت توسط رئیس جمهور وقت در روزنامه کیهان مورد تقدیر قرار گرفت و امتیاز طرح توسط تقی زاده به دولت سپرده شد تا تجاری سازی شود اما با گذشت بیش از 15سال خبری از استفاده یا تجاری سازی آن نشده یا اگر هم شده، به طراح آن هیچ گونه اطلاع رسانی صورت نگرفته است.
به گزارش ندای تجن-این طرح با ایده تعدادی از جوانان ایران با هدف انسان دوستی و حمایت از قشر توان خواه و جانباز ساخته شد.

تقی زاده در حال حاضر مدیریت عمارت بوم گردی تابان در روستای امره را بر عهده دارد.