تخصیص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری به طرح‌های مخابراتی رضوانشهر
تخصیص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری به طرح‌های مخابراتی رضوانشهر
فرماندار رضوانشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به گیلان، ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه فیبر نوری طرح USO به طول ۱۰۲ کیلومتر در این شهرستان مصوب شد که این رقم تخصیص یافت.

ندای تجن-سید نادرصفوی روز جمعه  در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: در راستای سیاست های دولت مردمی مبنی بر خدمات رسانی هر چه بیشتر به روستائیان و مناطق کمتر توسعه یافته، اجرای پروژه فیبر نوری طرح uso دولت به طول۸۱ کیلومتر از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان است که مطالعات آن انجام شده است.  
وی بیان کرد: این پروژه مخابراتی و ارتباطی در مسیر پونل به منطقه کوهستانی و سخت گذر ارستون است که عملیات اجرایی این طرح از هفته آینده از سوی پیمانکار پروژه آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه رضوانشهر به لحاظ ارتباطات محروم است، گفت: اجرای پروژه فیبر نوری طرح uso دولت به منظور ایجاد ارتباط پایدار تلفن های همراه وثابت و استفاده بهینه از شبکه های مخابراتی است که یکی از نیازهای مبرم این شهرستان محسوب می شود.
صفوی با بیان اینکه حدود ۱۷ روستا از مزایای این پروژه و شبکه ارتباطی مناسب برخوردار خواهند شد، افزود: این طرح از خدمات دولت مردمی و هدیه از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم است.
فرماندار رضوانشهر با تأکید بر همکاری با مجریان طرح های عام المنفعه در این شهرستان افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط و دهیاران همکاری لازم را با شرکت مخابرات و پیمانکار پروژه جهت تسریع در اجرای این طرح به منظور رفاه و خدمات رسانی بهینه به مردم منطقه در حوزه ارتباطات داشته باشند.
وی ادامه داد: پروژه فیبرنوری به طول ۲۱ کیلومتر در مسیر پونل به مناطق کوهستانی اورماملال و انگولش با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیلرد تومان هم از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان می باشد که حدود ۱۶ کیلومتر آن توسط پیمانکار اجراء شده است و مابقی نیز در حال اجرا است.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزارنفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.