اهمیت حضور دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های شاد
اهمیت حضور دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های شاد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران بر اهمیت حضور دانش آموزان در ایجاد فضای شاد جامعه تاکید کرد.

به گزارش ندای تجن-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران امروز صبح در مراسم گرامی داشت هفته مازندران که در مدرسه دخترانه عصمت ساری برگزار شد، گفت: نخستین حکومت شیعه در ایران اسلامی در استان مازندران در منطقه صالحان از شهر کجور بود به همین مناسبت این هفته با عنوان روز و هفته مازندران نامگذاری شد.

علی شمس ناتری با بیان اینکه بحث تزکیه و تعلیم را در آیه قرآنی دیدیم، افزود:نقش تربیت به عنوان اثرگذارترین حوزه در نظام تعلیم و تربیت است که انتظار داریم که صفر تا صدبرنامه از جانب شما دانش آموزان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش برگزاری اردوهای یک روزه دانش آموزی است، ادامه داد: این برنامه در ایام تابستان اجرا می شود تا شور و نشاط را در بین دانش آموزان ایجادکنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اهمیت انتخاب دوست مناسب، افزود:  دوست خوب نعمت است، همان طور که می دانید برای روشن کردن یک ذغال از ذغال‌های دیگر روشنایی می گیریم و استفاده از دوست خوب، کلام روشنایی را نشان می دهد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: همدیگر را دوست بدارید و با هم مهربان باشید، برف وقتی می بارد زمانی که با شدت و حدت باشد بر زمین نمی نشیند اما این برف با آرامش، برزمین می نشیند.

شمس بیان کرد: چتر ایمان را در وجود خودتان بگسترانید چرا که ایمان، چتر زندگی ماست.

وی ابراز امیدواری کرد تا با حضور دانش آموزان در انجام برنامه‌های متنوع روحیه شادی در جامعه افزایش یابد.