رسالت ما این است با نگاه زیبا، ساری را به توسعه برسانیم
رسالت ما این است با نگاه زیبا، ساری را به توسعه برسانیم

به گزارش ندای تجن-فرماندار ساری امروز در مراسم گرامی داشت روز مازندران که در محل دبیرستان دخترانه عصمت ساری برگزار شد با بیان اینکه دانش آموزان دارای خلاقیت، علم و توسعه خواهی هستند، گفت: بنای ما در شهرستان ساری و استان مازندران این است که انتخاب، اختیار و نشاط اجتماعی را برای شما لحاظ کنیم. […]

به گزارش ندای تجن-فرماندار ساری امروز در مراسم گرامی داشت روز مازندران که در محل دبیرستان دخترانه عصمت ساری برگزار شد با بیان اینکه دانش آموزان دارای خلاقیت، علم و توسعه خواهی هستند، گفت: بنای ما در شهرستان ساری و استان مازندران این است که انتخاب، اختیار و نشاط اجتماعی را برای شما لحاظ کنیم.

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه ما هم طرفدار «زن، زندگی و آزادی» هستیم، ادامه داد:  آرامش، آسایش، علم اندوزی، نشاط و آن چه که مورد نظر و انتخاب دانش آموزان در عرصه زیست جهان امروز ماست.

 وی افزود: هدف ما در دهه پنجم با همت دولت سیزدهم و مدیران متعهد و به روز که نظام مشکلات و چالش‌ها را شناسایی کردند این است که هم شما در توصیه‌های قدرت قرار بگیرید و هم ثروت میان شما توزیع شود.

نوبخت با بیان اینکه دشمن با مثلث غربی، عربی و عبری در تلاش است تا اندیشه و تفکر نورانی اهل بیت که خواهان این است تمام مستضعفان و آزادی خواهان جهان بر قدرت بنشینند دچار چالش کند، ادامه داد:نظام اسلامی، نظام استبداد و اختناق فکری نیست و این هم خوانی که در میان شما بود همان اتحاد، همبستگی ، هم دلی ، معرفت ، عشق و محبتی که در میان شما و تمام انسان‌ها وجود دارد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه ما در واقع میراث دار سلحشوران و همه دلاورمردان و آوردگاه رزم گاه کسانی هستیم که از غیرممکن، ممکن ساختیم، گفت: 14آبان روز مازندران نامگذاری شد چون در سال 250هجری اولین حکومت شیعی در مازندران شکل گرفت؛ ما میراث دار آن سلحشوران ،دلاورمردان، علما و بزرگانی هستیم که بیش از هزار سال عشق اهل بیت و مولی الموحدین در سینه و دل ماست.

وی با بیان اینکه بناداریم به سمت تشکیل دولت صالحان که در آن عدالت اجتماعی، برابری و برادری، معنویت، آزادی و زن و زندگی باشد برویم، افزود: ان شالله با همت شما و تلاش‌تان که در ذهن و ضمیرشماست شکل می دهیم،10هزار و 400شهید از ایران اسلامی ما دفاع کردند و امروز رسالت ما این است که در کنار هم باشیم و با نگاه زیبا ایران و ساری را به توسعه برسانیم.