مدارس ساری برای گرامی‌داشت روز مازندران پای‌کار آمدند
مدارس ساری برای گرامی‌داشت روز مازندران پای‌کار آمدند
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری ، گفت:در همه مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش ساری برنامه هایی در راستای گرامی داشت روز ملی مازندران که با حمایت رییس جمهور در تقویم رسمی ثبت شد، برگزار می شود.

به گزارش ندای تجن-عبدالرحیم احمدزاده ، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری در مراسم گرامی داشت هفته مازندران که امروز صبح در محل دبیرستان دخترانه عصمت ساری برگزار شد، گفت: مدارس شهرستان ساری به اندازه توان خود برای گرامی داشت روز مازندران برنامه اجرا کردند.

احمدزاده با بیان اینکه در همه مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش ساری برنامه هایی در راستای گرامی داشت روز ملی مازندران که با حمایت رییس جمهور در تقویم رسمی ثبت شد، برگزار می شود، گفت: هر مدرسه ای با وسع و توان خود برنامه برگزار کرد که امیدواریم در سال های آینده با قوت بیشتری برگزار شود.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با اشاره به اینکه براساس برنامه سندتحول باید متناسب با هر استان برنامه های فرهنگی و ملی در نظر گیریم، افزود:امیدواریم به عنوان سرباز کوچکی از نظام تعلیم و تربیت استان موفق باشیم.

وی بیان کرد: دبیرستان دخترانه عصمت در قالب قرارگاه جهادی ویژه دیده شد.

در ادامه گرزین از فعالان حوزه گردشگری با عنوان آرش کمانگیر مازندران به اجرای برنامه پرداخت و مطالبی درباره پیشینه و سابقه روز مازندران بیان کرد.