نشست صمیمی ولی‌پور با کتابداران و اعضای نابینای کتابخانه‌ عمومی ابن شهرآشوب ساروی
نشست صمیمی ولی‌پور با کتابداران و اعضای نابینای کتابخانه‌ عمومی ابن شهرآشوب ساروی
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران ضمن بازدید از بخش نابینایان کتابخانه، در نشستی صمیمی با کتابداران کتابخانه‌ عمومی علامه ابن شهر آشوب ساروی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران،عصر امروز(21آبان) همزمان با نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، آرزو ولی‌پور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با همراهی جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بریمانی مدیرکل بهزیستی استان از بخش نابینایان کتابخانه‌ عمومی ابن شهرآشوب ساروی بازدید و از اعضای نابینا این کتابخانه تجلیل کردند.

ولی‌پور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران همچنین به همراه معاونین با کتابداران کتابخانه‌ عمومی ابن شهرآشوب ساروی دیدار و در جمع صمیمی آنها حاضر شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و خدمات کتابداران این شهرستان اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که جایگاه و شأن کتابداران را در جامعه افزایش دهیم و با تکریم این قشر، خدمات آن‌ها را ارج نهاده و جامعه را با خدمات تأثیرگذار این قشر، بیش از پیش آشنا سازیم.

ولی‌پور با تاكيد بر همدلی در بين كتابداران و كاركنان كتابخانه‌های عمومی، اظهار کرد: برای موفقيت بيتشر سازمان و اثرگذاری بيشتر در فرهنگ كتابخوانی بايد همه باهم، يك‌ دل و يك صدا باشيم و روحيه كارجمعی و گروهی را در خود تقويت كنيم.

در این نشست صمیمی، کتابداران شهرستان ساری پیشنهادات و انتقادات خود را با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در میان گذاشتند.