طرح آبرسانی به ۸ روستای شمالی شهرگتاب به بهره‌برداری رسید
طرح آبرسانی به ۸ روستای شمالی شهرگتاب به بهره‌برداری رسید
صبح امروز همزمان با هفته بسیج و به منظور افزایش انتقال آب شرب و ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف، طرح آبرسانی به ۸ روستای شمالی شهر گتاب در شهرستان بابل با حضور نماینده های مردم در خانه ملت، مدیر عامل و معاون آبفامازندران،فرماندار بابل، امام جمعه گتاب و نیز جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی و خانواده معظم شهدا به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم سردار سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج از مدیرعامل و کارکنان شرکت در شناسایی و رفع مشکلات مردمی قدردانی کرد.

کریمی دیگر نماینده مردم بابل در خانه ملت  نیز با قدردانی از مدیریت جهادی شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه های آبرسانی و تسریع در اتمام و بهره برداری از طرح آبرسانی به ۸ روستای شمالی گتاب گفت: از مدیران این شرکت انتظار می رود تعداد بیشتری از چنین پروژه هایی را دربرنامه کاری خود قرار دهند.

مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنانی از صبوری و همراهی مردم در اجرا و بهره برداری از این طرح تشکر کرد و افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، با اقتدار و  تلاش همکاران توانستیم مشکل کمبود آب روستاهای بابل را برطرف کنیم.

برارزاده ادامه داد: در بخش محرومیت زدایی در روستاها در سطح استان مازندران طرحهای خوبی درحال اجراست که  تعدادی از آن نیز به بهره برداری رسید.

در ادامه مدیر امور آبفا بابل  به آبرسانی به ۸ روستای شمالی گتاب اشاره کرد و گفت: در این طرح ۳هزار متر خط انتقال اجرا، مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی ، ۷حوضچه بتنی و اتاقک کلرزنی احداث شد.

حسن‌پور ادامه داد:این طرح از سال گذشته برای برخورداری ۳۵۰۰ خانوار با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

امام جمعه و بخشدار گتاب نیز هرکدام در سخنانی جداگانه از اجرا و اتمام این طرح قدردانی کردند.