اهمیت همدردی شهرداری و شورا با مردم
اهمیت همدردی شهرداری و شورا با مردم
در پنجاهمین جلسه شورای شهر ساری بر اهمیت انجام دیدارهای عمومی با مردم در روزهای سه شنبه تاکید شد که در کنار آن می توان نشست هایی در مناطق و مساجد سطح شهر برگزار کرد.

به گزارش ندای تجن-پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با حضور مصطفی احمدی فولادی سرپرست جدید شهرداری ساری برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس شورای شهر ساری میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و کمی درباره هفته بسیج و لزوم اهمیت و قدردانی از زحمات این قشر صحبت کرد.
پرویز شعبانی خواستار همراهی همه اعضا برای پشتیبانی از شهرداری شد و از شهردار خواست تا به آسفالت خیابان‌ها و لکه‌گیری مناطق مختلف شهر که مورد گلایه شهروندان است توجه کند.
وی در ادامه بر اهمیت توجه به شرایط، قوانین و مقررات در خصوص دکه داران اشاره کرد  که مراجعات بسیاری درباره این موضوع به شورا شده است که باید پیگیری شود.
شعبانی با بیان اینکه  مردم ارباب رجوع ما هستند وهر چه از حمایت از انقلاب و ارزش‌ها داریم مال مردم است، ادامه داد:هر شهروند ما حداقل سالی یک بار به شهرداری مراجعه می‌کند برای همین بر روی حضور شهردار و اعضای شورا  در ملاقات عمومی  روز سه شنبه تاکید داریم که می توان نشست‌هایی در مناطق و مساجد هم برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر در دیدار با مردم نتوانستیم اقدامی انجام دهیم گوش دادن و همدردی با آنان باعث دلگرمی شان می شود، افزود:گاهی به خاطر نوع برخورد ما و همدردی کردن ،مردم از خواسته خود صرف نظر می کنند.

در ادامه سیدافشین راسخ بر اهمیت گام برداشتن در راستای اهداف شهرداری تاکید کرد.

شهرام ایرجی عضو دیگر شورای شهر ساری بر اهمیت خروج درآمد شهرداری از محل ماده 100تاکید کرد که در همین راستا لازم است ایجاد درآمد پایدار مورد توجه قرار گیرد.

سیدذوالفقار شریفی بر اهمیت ارتقای شهرداری ساری ورسیدن به جایگاه اصلی خود تاکید کرد.
سیدرحمان میرشجاعی با تبریک روز پرستار پیشنهاد بازدید از چندبیمارستان را داد که فردا با همراهی اعضای شورا صورت گیرد.

علی عاشقان موضوع طرح جامع ترافیک را مهم ترین مسئله شهر ساری عنوان کرد و گفت:این طرح به عنوان نقشه راه ترافیکی ساری محسوب می شود و معضلات و آسیب شناسی شود تا برای مردم گره گشا باشد.
وی موضوع تاریکی پارک های شهر ساری و ساماندهی وسایل بازی آنان را مورد توجه قرار داد وخواستار تسریع در فعال سازی کمیته نمای شهرداری ساری شد .

سبحان بخشی عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری بر رعایت اخلاق ایرانی اسلامی تاکید کرد و خواستار توجه به نیازهای پرسنل شهرداری شد واز شهردار خواست تا وارد حوزه تغییرات نیروها نشود.

سیدحسن احمدی با اشاره به اهمیت جدی گرفتن فعالیت سرپرست شهرداری، گفت:شهردار سابق زحمت کشیده است و می تواند به عنوان مشاور شهرداری کار کند.

مصطفی احمدی سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه هدف خود را انجام دادن کار می داند، گفت:استفاده از ظرفیت پرسنل و رضایتمندی مردم از اهداف ماست.
در ادامه درباره ایجاد کمیته حسابرسی در شورا، ترمیم تعرفه عوارض شهرداری و…صحبت شد.