مشکل تعهد ارزی برای صادر کنندگان کشاورزی در مازندران مرتفع شده است
مشکل تعهد ارزی برای صادر کنندگان کشاورزی در مازندران مرتفع شده است
سیدمحمود حسینی پور در این دیدار؛ ضمن قدردانی از توجه دولت سیزدهم به مسائل توسعه ای و رفع مشکلات استان مازندران؛ گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل تعهد ارزی برای صادر کنندگان کشاورزی در استان مازندران مرتفع شده و اعتبارات مناسبی نیز برای تامین سرمایه در گردش صادر کنندگان پیش بینی شده است. ‎

استاندار و مجمع نمایندگان مازندران با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند. 

استاندار مازندران در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات استان طی یکسال اخیر ارائه کرد و از توجه دولت سیزدهم به مسائل توسعه ای و رفع مشکلات استان مازندران قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل تعهد ارزی برای صادر کنندگان کشاورزی در استان مازندران مرتفع شده و اعتبارات مناسبی نیز برای تامین سرمایه در گردش صادر کنندگان پیش بینی شده است.

وی از احیاء واحدهای صنعتی غیرفعال در استان مازندران خبر داد و گفت: سیستم پسماند ساری که ۱۲ سال فقط ۲۰ درصد پیشرفت داشته، در یکسال اخیر ۶۵ درصد پیشرفت کرده و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

استاندار مازندران ادامه داد: در بخش آسفالت روستایی به اندازه ۸ سال دولت گذشته کار انجام شده و در بخش آبرسانی به روستاها نیز در همین مدت یکسال اخیر به اندازه دولت گذشته اقداماتی صورت گرفته است.