قائمشهر در تکاپوی برگزاری هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی
قائمشهر در تکاپوی برگزاری هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی
قائم شهر ۱۱ آذرماه میزبان هفدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی است و کمیته اجرایی این رویداد قرآنی در تکاپوی برگزاری باشکوه این گردهمایی قرآنی هستند

به گزارش ندای تجن_جلسه ای با حضور اعضای کمیته اجرایی در شورای شهر قائمشهر برگزار شد و آخرین اقدامات و برنامه‌ها مورد تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.
دبیر رقابت‌های استانی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه جشنواره هفدهم از ساعت ۹ صبح روز جمعه در مصلی نماز جمعه قائم شهر برگزار می شود، اظهار داشت: ۳ قاری برتر مازندران به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
عیسی مدانلو با اعلام اینکه تلاوت‌های برتر با آرای مردمی انتخاب می شوند، یادآور شد: رقابت‌های استانی با حضور ۱۱۷ قاری در ۹ منطقه برگزار شد و ۲۴ داور ممتاز، ۱۲ برگزیده را راهی مرحله نیمه نهایی کردند.
وی اضافه کرد: با برگزاري مرحله نیمه نهایی، ۷ قاری جهت مسابقات نهایی هفدهمین دوره تلاوت‌های مجلسی مازندران برگزیده شدند.
دبیر رقابت‌های استانی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در مازندران با بیان اینکه این رویداد قرآنی به صورت زنده از شبکه طبرستان و شبکه قرآن سیما پخش می شود، خاطرنشان کرد: در روز جمعه، ۳ قاری برتر که با رای داوران و مردم انتخاب خواهند شد به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
مدانلو با اشاره به اینکه در حین برگزاری جشنواره برگه های رای بین حاضرین توزیع می شود تا به قاری مورد نظر خود رای دهند، گفت: همچنین شماره ای از طریق سیمای استانی اطلاع رسانی می شود تا آرای غیرحضوری مردم نیز لحاظ شود.
وی یادآور شد: استان مازندران در هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی، ۵ سهمیه دارد که شامل ۳ برگزیده استانی و ۲ برگزیده ملی سال گذشته است.