مروری بر اخبار نیروی انتظامی مازندران:جان باختن یکی از اوباش ساری/دستگیری سوداگر مرگ در چالوس
مروری بر اخبار نیروی انتظامی مازندران:جان باختن یکی از اوباش ساری/دستگیری سوداگر مرگ در چالوس

به گزارش ندای تجن- اخبار نیروی انتظامی مازندران که امروز 14آذرماه سال جاری به دست ما رسیده است بدین شرح است.جان باختن یکی از اراذل و اوباش ساری  جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از جان باختن یکی از اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب حین دستگیری در ساری خبر داد.  به گزارش خبرنگار پایگاه […]

به گزارش ندای تجن- اخبار نیروی انتظامی مازندران که امروز 14آذرماه سال جاری به دست ما رسیده است بدین شرح است.
جان باختن یکی از اراذل و اوباش ساری 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از جان باختن یکی از اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب حین دستگیری در ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید موسی حسینی” در تشریح این خبر، گفت؛ ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر درگیری، شرارت و تیراندازی های مکرر یکی از اراذل و اوباش معروف و تحت تعقیب در شهرستان ساری، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد؛ با هماهنگی قضائی، متهم حین تردد در میدان خزر ساری شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران پلیس زمینگیر شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه اظهار کرد: متهم که در حین دستگیری ضمن مقاومت با ماموران نیز درگیر شده بود دچار ناراحتی جسمی شده و به بیمارستان منتقل شد .

سرهنگ حسینی با بیان این که علیرغم تلاش کادر پزشکی متهم در بیمارستان جان خود را از دست داد از دستور ویژه سردار فرمانده انتظامی استان برای پیگیری موضوع در این خصوص خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: از دامن زدن به شایعات و القائات دشمنان و معاندان در فضای مجازی و حقیقی خودداری کرده و در صورت هرگونه اطلاعی در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

سوداگر مرگ در چالوس دستگیر شد 

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس ازشناسايي و دستگيري عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 4 کیلو و500 گرم موادمخدردراین شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علی اکبر خسروی” با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه اين فرد را دستگير و در بازرسی از منزل وی 4 کیلو  و500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ خسروی در پایان با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند

دستگیری2 سارق داخل خودرو با 8 فقره سرقت در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری2 سارق داخل خودرو و کشف 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “قاسم عزیزی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و دایره تجسس کلانتری 11انقلاب این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی مجزا، 2 سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

دستگيري 2 سارق لوازم و قطعات موتورسيکلت 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 سارق موتور و لوازم و قطعات موتورسیکلت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسن عنایتی گنجی” اظهار داشت: در پی وقوع چندين مورد سرقت موتور و قطعات موتورسيکلت ، موضوع در راستاي مبارزه قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت، از جمله سارقان، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: پلیس طي اقدامات عملیاتی و ميدانی2 متهم را دستگیر و با انجام تحقیقات پلیسی، متهمان به 2 فقره سرقت موتور و 6 فقره سرقت لوازم و قطعات موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، گفت: از همکاری خوب شهروندان با پلیس، قدردانی می کنیم و از آنها می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اعلام نمایند.

کشف 4 هزار سیگار قاچاق در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 4 هزار نخ انواع سیگار خارجي قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “علی اکبر خسروی” در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور پیشگیری از ورود و عرضه انواع کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک از قاچاقچیان عرضه دخانیات قاچاق در این شهرستان شدند .

وی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی سیگارهای قاچاق را در کافی شاپی در یکی از مجتمع های تفریحی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف4 هزار نخ سیگارقاچاق با مارک های مختلف به ارزش60میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ خسروی در پايان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از خرید، فروش و نگهداری هرگونه کالای قاچاق، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ایی با 7 فقره سرقت در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق سیم کابل برق و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”علی داداش تبار” با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق در این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی طی اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت : بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.