اجرای ویژه برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در سینما کانون ساری
اجرای ویژه برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در سینما کانون ساری
ویژه برنامه « قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به عنوان تنها کار کودک کاروان روایت حبیب، از سوی هنرمندان حوزه هنری، امروز در ساری به اجرا درآمد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، اجرای ویژه برنامه «قصه های خوب برای بچه های خوب» صبح چهارشنبه ۱۶ آذر به عنوان نخستین رویداد کاروان هنری روایت حبیب در مازندران در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور پرشور دانش آموزان و مخاطبان کودک و نوجوان آغاز شد.

این برنامه که از سوی هنرمندان فعال در حوزه هنری صورت گرفت، تنها بخش کودک و نوجوان است که شامل نمایش عروسکی ،قصه گویی، نقالی و نمایش کودک می‌شود و در سه سانس با محوریت موضوعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

کارگردان ویژه برنامه «قصه های خوب برای بچه‌های خوب» در حاشیه این رویداد گفت: این کار، یک اجرای هنرمندانه و ابتکاری است که برای نخستین بار در کشور و در سطح ۹ استان برگزار می‌شود که مازندران پس از خراسان شمالی دومین استان میزبان این رویداد هنری است.

«مرتضی اسدی مرام» بیان کرد: قرار است کاروان حبیب پس از مازندران در تبریز، و سپس در کرمانشاه، اهواز، شیراز، یزد و نهایتا در سومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان به اجرای برنامه بپردازند.

وی ادامه داد: قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، کار سنگینی است که سعی شده تا در آن برنامه ها به شکلی که مورد پذیرش کودکان باشد و بچه ها قهرمان قصه یعنی حاج قاسم را بپذیرند، به اجرا در آید و خودشان به تاسی از این قهرمان ملی، از قهرمانان آینده ایران اسلامی باشند.

کارگردان ویژه برنامه قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، یکی از نکات حائز اهمیت این برنامه را مشارکت حاضران در بخش عروسکی و زنده عنوان کرد که هم با مجری، هم با نقال، هم با قصه گو و هم با شخصیت عروسکی پیوسته در تبادل نظر بودند. 

اسدی مرام گفت: شخصیت عروسکی «علی» در نمایش لوپتو نیز در این برنامه حضور دارد که مورد توجه کودکان قرار گرفته است.

وی به معرفی سایر عوامل این برنامه که با محوریت معرفی ابعاد وجودی سردار دلها به ایفای نقش می پردازند، اظهار داشت: حسین قاسمی مجری برنامه، سید مهرداد کاووسی نقال، مرضیه ابراهیمی صداپیشه عروسک، میترا محمدی عروسک گردان، نرجس حق‌شناس قصه گو(مازندران)، و همچنین محمد طالبی در بخش تئاتر کودک، سجاد عباسی معاون کودک و نوجوان حوزه هنری به عنوان مدیر پروژه و امیر بابایی نیز به عنوان مدیر اجرایی پروژه در قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، هنرنمایی و همکاری کردند.