تور عکاسی ویژه جشنواره زکات برگزار شد
تور عکاسی ویژه جشنواره زکات برگزار شد
تور عکاسی ویژه جشنواره زکات در مازندران برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد مسعود قنبری قادیکلایی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: تور عکاسی جشنواره زکات با حضور ۲۰ نفر از عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی در روستای ” اتو ” سوادکوه برگزار شد .

وی افزود : اتو روستای نمونه گردشگری زکات در سوادکوه است و هنرمندان و عکاسان جهت شناساندن ظرفیت های این روستا و تولید آثار به این منطقه سفر نمودند.

قنبری قادیکلایی گفت :عکاسان شرکت‌کننده در این سفر یک روزه از کارگاه های صنایع تبدیلی، دامداری های سنتی و صنعتی ،خانه های بومگردی ،مزارع گندم ، تنباکو ، سیر و …عکاسی کردند .

وی گفت :شرکت کنندگان در این تور ، عکس های منتخب خود را جهت شرکت در بخش عکس جشنواره زکات به دبیرخانه این جشنواره ارسال نموده و از ۳ عکاس برتر در این جشنواره تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد تصریح کرد: جشنواره علمی و هنری و ترویجی زکات در دو بخش دانش آموزان و بزرگسالان در محورها و موضوعات: مقاله، مسابقات کتابخوانی،طراحی ،نقاشی ،پوستر،خوشنویسی،تیزر و موشن گرافیک،خاطره نویسی،عکس، شعر برگزار می شود.

خاطر نشان می شود: جشنواره علمی، هنری و ترویجی زکات در جهت احیاء فرهنگ پرداخت زکات ۸ دی ماه ۱۴۰۱ در مازندران برگزار می شود