توسعه و تحول اقتصادی در غرب مازندران دغدغه جدی ماست / مازندران بزرگ و واحد باید مد نظر همه مردم استان باشد
توسعه و تحول اقتصادی در غرب مازندران دغدغه جدی ماست / مازندران بزرگ و واحد باید مد نظر همه مردم استان باشد
استاندار در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با بیان اینکه توسعه و تحول اقتصادی در غرب مازندران دغدغه جدی مسوولان استانی و محلی است، گفت: ارائه خدمات آسان و بی دغدغه به مردم یکی از راهبردهای دولت عدالت محور و مردمی است و هدف از افتتاح این دفتر هم در این راستاست. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران ، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با عنوان اینکه ارائه خدمات آسان و بی دغدغه به مردم یکی از راهبردهای دولت عدالت محور و مردمی است، خاطرنشان کرد: راه اندازی این دفتر هم در راستای تحقق گفتمان این دولت بوده است.

وی ادامه داد: جغرافیای مازندران نسبت به سایر استان های کشور متفاوت است، چرا که غربی ترین نقطه این استان که شهرستان رامسر است با مرکز استان بیش از چهار ساعت فاصله دارد، آن هم در زمانیکه اوج ترافیک نباشد و بعد مسافت و بروز حوادث جاده ای در طول این مسیر سال ها مردم این خطه را نگران کرده و همین عامل سبب شد تا چنین دفتری برای ارتباط بدون واسطه با مسوولان استانی در این منطقه راه اندازی شود.

این مسئول اضافه کرد : مهم ترین هدف از راه اندازی این دفتر، ایجاد مکانی مستقل برای ارایه خدمات به مردم این خطه غربی مازندران بود وگرنه می توانستیم از دفاتر فرمانداری های ویژه که نمونه آن در شهرستان تنکابن فعالیت دارد، استفاده کنیم.

حسینی پور اظهار کرد: راه اندازی این دفتر در نوشهر به واسطه وجود فرودگاه، بندر، واقع شدن در مسیر ارتباطی پایتخت و دیگر ویژگی ها منحصربفرد بوده است و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در تلاش هستیم از این پس بصورت هفتگی ترجیحا سه شنبه ها یکی از معاونان به همراه مدیران کل و کارشناسان استانی در این دفتر برای ارایه خدمات آسان و ملاقات مردمی حضور داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه توسعه و تحول اقتصادی در غرب مازندران دغدغه جدی مسوولان استانی و محلی در مازندران می باشد، یاد آور شد: همایش فرصت های سرمایه گذاری هم یکی از مهم ترین برنامه ها در این راستاست و از این پس، نشست هایی در این خصوص با حضور مسوولان استانی و فرمانداران غرب مازندران در همین مکان برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران تاکید کرد: همگی باید با همدلی و انسجام رویه به دنبال مازندران قوی باشیم و از لحاظ اقتصادی هم روی جغرافیای کریدور شمال و جنوب برنامه ریزی کنیم.

رییس شورای اداری استان گفت : مازندران بزرگ و واحد باید مد نظر همه مردم استان باشد، همه باید به دنبال این باشیم که مازندران را با همین جغرافیا و نقشه‌ای که در حال حاضر هست، تقویت کنیم.