قصد داریم فرصت‌های اقتصادی را به روستاها ببریم
قصد داریم فرصت‌های اقتصادی را به روستاها ببریم
استاندار مازندران از اهداف خود در راستای ایجاد فرصت های اقتصادی در روستاها گفت و ابراز امیدواری کرد تا در پایان دولت سیزدهم فقر مطلق در کشور نداشته باشیم.

به گزارش ندای تجن -استاندار مازندران در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره علمی هنری زکات که امروز ظهر در شهرستان فریدونکنار برگزار شد، با بیان اینکه زکات مردمی‌ترین برنامه امام خمینی (ره)در جمهوری اسلامی بود، گفت: جمهوری اسلامی بزرگ ترین افتخار را دارد که امام خمینی (ره) با تاسیس کمیته امداد انقلاب اسلامی بزرگترین مدرسه فنی و حرفه‌ای مدیریتی در امر مستصعفان را ایجاد کرد.

سید محمودحسینی پور با اشاره به اینکه کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)کار در این نهاد را به عنوان شغل نبینند ، افزود:اگر نیت آنان خالص باشد با اندازه فعالیت اداری قابل قیاس نیست.

وی با بیان عملکرد دولت سیزدهم در آسفالت روستاهای استان، گفت:40درصد جمعیت استان در روستاها سکونت دارند، 500روستا را برای فعال کردن قرار دادیم که بنای ما این است تا فرصت‌های اقتصادی را به روستاها ببریم.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت پا برروی گردن مفسدین گذاشت، اضافه کرد:آثار جراحی اقتصادی را ببینید، ما اصلاحات بسیاری انجام دادیم که در طول سال‌های گذشته کسی جرات انجام دادن آن را نداشت.
وی با بیان اینکه  بزرگترین جنگ سایبری تاریخ در ۳ماهه گذشته انجام شدکه با درایت نیروهای کشور به مانع برخورد کرد، افزود:ان شالله دولت مردمی با همت مردم آخرین پیج نظام که اقتصادی است را طی می کند؛راه حل اساسی رفع مشکل محرومین است . استاندار ابراز امیدواری کرد تا در پایان دولت سیزدهم فقر مطلق در کشور نداشته باشیم که اقدامات آن در حال انجام است.