مردم حق و باطل را در جنگ رسانه‌ای می‌شناسند/خدمات سردار سلیمانی وصف ناشدنی است
مردم حق و باطل را در جنگ رسانه‌ای می‌شناسند/خدمات سردار سلیمانی وصف ناشدنی است

به گزارش ندای تجن به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری در جمع نمازگزاران با بیان اینکه امروز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند؛ انقلاب اسلامی مشارکت مردمی را در مقابله با فتنه‌های داخلی به […]

به گزارش ندای تجن به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری در جمع نمازگزاران با بیان اینکه امروز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند؛ انقلاب اسلامی مشارکت مردمی را در مقابله با فتنه‌های داخلی به اوج رساند.

وی با اشاره به فتنه‌های اغتشاشگران و موضع گیری برخی رسانه‌های داخلی در کشور، گفت: این رسانه‌ها حماسه تشییع جنازه شهدای گمنام را در روزنامه‌های خود انعکاس ندادند و هرچه قوت انقلاب است را در رسانه‌های خود نمی‌آورند اما این‌ها بدانند که آمریکا چگونه افغانستان را رها کرد.

 خطیب جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: خدمات این سردار بزرگ برای بشریت وصف نشدنی است، ایشان به همه انسان‌ها کمک کرد. مقاومت مدیون این سردار بزرگ است و به حق شما در تشییع این شهید سنگ تمام گذاشتید و یوالله آفریدید.

 نماینده ولی فقیه در مازندران، افزود: در سالروز شهادت این سردار بزرگ باید از ابعاد شخصیت عرفانی، ایمانی، عاطفی، انسانی ، نظامی، مدیریتی و اخلاصی تجلیل کنیم و روز شهادت ایشان به حق روز جهانی مقاومت نامیده شده است و که نماد بصیرت و مقاومت است.

 حجت‌الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان به این دلخوش کرده بودند که مردم از اغشاشگران حمایت کنند، یادآور شد: اما مردم بصیر ما پای علم انقلاب و راه شهدا ایستادند و این‌ها برکاتی است که انقلاب به ما داده است .

 وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مشارکت مردمی را در بحث مقابله با فتنه‌های داخلی به اوج رسانید و بینش سیاسی آحاد مردم را به گونه شگفت آوری ارتقا داد.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه مردم در یک سطح بالایی از بصیرت و شعور سیاسی قرار دارند، متذکر شد: بصیرت یعنی واقعیت‌ها را بدانی، حق و باطل را بشناسی و اقدام به‌هنگام داشته باشید .

 حجت‌الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم با بصیرت ما فتنه شناس هستند و واقعیت‌ها را درک می‌کنند، افزود: مردم ما حق و باطل را به‌رغم جنگ رسانه‌ای می‌شناسند، به موقع وارد میدان می‌شوند و حماسه ۹ دی نشانه این واقعیت است.