پرداخت به موقع عوارض مشمول جایزه خوش حسابی می‌شود
پرداخت به موقع عوارض مشمول جایزه خوش حسابی می‌شود
سرپرست مدیریت تشخیص، وصول درآمد و املاک شهرداری ساری گفت: شهروندانی که تا پایان امسال برای پرداخت عوارض خود اقدام کنند، مشمول جایزه خوش حسابی می‌شوند.

به گزارش ندای تجن به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، شکرالله نجفی سرپرست مدیریت تشخیص، وصول درآمد و املاک شهرداری ساری از اجرای طرح تشویقی اعمال معافیت عوارض و بهای خدمات خبر داد و گفت: شهروندانی که تا پایان امسال برای پرداخت عوارض خود اقدام کنند، مشمول جایزه خوش حسابی می‌شوند. وی با بیان اینکه میزان خوش حسابی برابر مفاد تعرفه ۱۴۰۱ خواهد بود، افزود: شهروندان و مودیانی که تا پایان سال جاری برای پرداخت عوارض خود اقدام کنند ضمن ضمن برخورداری از بسته‌های خوش حسابی مشمول افزایش تعرفه سال آتی نخواهند شد.

سرپرست مدیریت تشخیص، وصول درآمد و املاک شهرداری ساری گفت: معافیت عوارض و بهای خدمات در زمان صدور پروانه ساختمانی و بناهایی که از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ رای ابقا داده می‌شود حداکثر یک ماه از آخرین رای، ۱۵ درصد است. نجفی ادامه داد: بناهای احداثی سال ۱۳۹۵ و به قبل نیز از ۶۰ درصد معافیت عوارض و بهای خدمات برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مدت تعیین شده شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری با پرداخت عوارض مشمول این طرح شوند، افزود: پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری می‌شود